![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
| Citaat:
+ koelrib mod maar het rijd echt goed ik plaats wel eens filpjes van whieleis drifts en sprongen | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
tip: zet er een kimbrough servosaver op. kost je 8,50 en is een veel betere servosaver dan er standaard op zit. De s3003 is wel een betrouwbare servo maar wel gewoon een standaard servo met niet zoveel trekkracht. Jij hebt echter niet zoveel gewicht op je vooras hangen vanwege geen motor en aandrijving voor, dus zal het inderdaad wel goed werken. Als je nog eens je tandjes van de servo kapot rijdt kun je ook voor 3 euro een nieuw tandwielsetje kopen
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
ik denk dat ze die bij iedere rc winkel wel hebben en anders vragen of ze die kunnen bestellen
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
| Citaat:
ik vraag me af hoe een ferarie enzo kap er opzoustaan?? | |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 juli 2009 Locatie: noord-holland zaandam Leeftijd: 17
| Citaat:
__________________ TL01 Dual motor 6x6 W.I.P. | |
| | |
| ||||||