![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
|
ik ben bezig met het tunen van mijn monster truck ![]() ik heb gisterne een wheil bar gemaakt en komt een 18 t motor in brushed en heel veel ander dingen dus kijk vaak in dit topic er komen veel dingen ![]() reactie of tips zijn welkom Laatst gewijzigd door melvin_f1; 20 maart 2010 om 22:13 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Leuk projectje. Origineel ook om een wheelybar mecanno (ofzo) te maken. Ben dan weer wel bang dat de boutjes en moertjes lostrillen
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
wat ben je allemaal precies van plan om te veranderen dan? om een 18 turns motor erin te zetten zul je zeer waarschijnlijk ook de snelheidsregelaar moeten vervangen. De originele kan officieel maar net iets minder dan 27 turns aan.
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2009 Locatie: Vlak bij Emmen Leeftijd: 17
|
Ik denk net zoals RCW dat de boutjes/moertjes wat los gaan trillen, dus daar moet je wat locktite doen
__________________ Acme Condor Pro S.E. | E-Sky Belt CP V2 | Faike VIII | Mini helikopter http://www.klikhierniet.net |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
en een tamiya superstoc rz 23 turns maakt 27.500 rev per min en terkt soms 40 amp en mijn 18 turns maakt 28.000 rev per min en terkt 12 hoogtens 15 amp dus de aanderijf lijn zit wel goed @robin_phaser4rs |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
leuk verzonnen die wheeliebar. wat ben je met die elektra van plan? ledjes ofzo? Wat betreft de aandrijflijn. ik blijf er wat dat betreft bij dat de wild dagger wat dat betreft weinig kan hebben, en dat de slijtage in de assen en cups zeer hoog is dus ik ben benieuwd. prestaties van een motortje op papier zegt nog niet zo heel veel. de praktijk zal het dus uitwijzen
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
ik krijg geen duidelijke foto's maar in het costum wild dagger topic heb ik de productnummers van de assen en cups gepost een tijdje terug met de site waar ze op staan
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |