![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: Almelo Leeftijd: 25
|
Servo moet snel en sterk zijn. Ik weet niet hoe snel je een X-ray t3 kunt laten rijden. Ik dacht al gauw tegen de 100 kmh. Door de riemen aandrijving trekt hij ook veel sneller op. Er staan weinig filmpjes op het internet van deze type auto. Zenderset kijk ik wel even naar. Moet wel een stuurwielzender zijn. Die vindt ik het fijnste met rijden. Ik denk toch dat het wel de Spectrum DX2 wordt. Ik heb al een keer met die type zender gereden. Ik vondt die fijn in de hand liggen Verder ben ik al een beetje bezig geweest met wat ontwerpen te maken. Maar dat valt niet echt mee. Is wel iets wat belangrijk is vindt ik. Maar de kap komt later. Eerst het chassis zender en de motor. Ik hou jullie op de hoogte. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 12 februari 2003 Locatie: Drenthe Leeftijd: 27
|
Kijk eens rond in het te koop forum daar vind je vast een prima motor voor een kwart van nieuw geld. Veel van deze modified spullen zijn niet veel gebruikt. Ik denk dat je voor 100 euro haast wel een LRP TC spec set op de kop kan tikken. Ook heb ik nog een Mamba max set liggen met de snelste motor van Mamba de 7700 KV. Deze heb ik een maandje gebruikt voor wat speedruns. 107km per uur (met oude 6 cellen 3300 Sanyo) Met een lipo zal dit nog veel harder gaan, op de site van Castle creations staat een filmpje van een TC4 die met deze set 196km/u rijdt. Indien je interesse hebt.. €100 euro voor de motor en regelaar. inclusief doos en CD, je kan hem aan de pc hangen met een usb kabel en zo nog verder instellen naar eigen wens. Castle Creations | Mamba Max 10th Scale Power System |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Guest
|
Hey, ik zou ook voor een Mamba Max set gaan, en dan ook de 7700Kv. Het is een robuuste set, kan tegen een stootje. Maar vooral... hij is sneeellll, en super super smooth, de power is erg goed te handelen. En een gebruikte set voor € 100,- is ook prettig, nieuw kosten ze behoorlijk meer geld. X-ray T3 en een Mamba Max set en je hebt een super super combinatie! Succes, greetz, Aldert |
|
| | #20 (permalink) |
|
@ vincent. Kun je die motor voor mij vast houden. Daar heb ik wel belang bij. dat bedrag is ook wel goed. Vooral wat aalie er bij zijn bericht in heeft gezet. Ik kom hem zo een keer ophalen als ik in de buurt ben. |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Hoi Het project ligt nu WEER op zijn kont. Door dat mijn auto voor de APK moet. Plus er komen nog wat dingen bij. #1 APK #2 nieuwe distributie riem. #3 Koplampen af laten stellen #4 Uitlaat na laten kijken. Is wel een duur geintje. Daarna ga ik weer verder met de T3. Ik baal er ook van. Ik kan niet wachten om dat ding te zien rijden. |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2009 Locatie: middelharnis (ZH) Leeftijd: 17
|
probeer zoveel mogelijk dingen aan je 1/1 auto zelf te doen dat bespaart een hoop geld. sommige dingen moeten wel lukken zoals lichten afstellen ed. (ervan uitgaand dat het normale lichten zijn)
__________________ Rustler VXL + 8000mAh = |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Om lichten goed af te stellen heb je toch echt een afstelapparaat nodig hoor. Hoe kan je anders nagaan of er nog voldoende lichtsterkte is, en of ze op de juiste hoogte staan? 't Is snel gedaan met behulp van de juiste apparatuur, da's zeker, maar de apparatuur is toch een vereiste. Wat misschien wel een tip is, als er een school met een autotechnieken richting in je buurt is, daar eens gaan vragen of jij, of een van de studenten, dat even wilt doen. Mij lijkt me dat dat wel zou mogen, is bij mij op de hogeschool ook wel eens gebeurt, denk ik. Alleszins, niet geschoten is altijd mis, en als 't mag bespaart 't je weer wat geld
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Hey luitjes. Ik heb weer een meevaller. Ik krijg geld erug van een bepaalde instantie. Het is niet veel maar in elk geval wat. Dat geld gaat bij de auto. Ik denk dat ik volgende maand het chassis kan gaan bestellen. Was er niet een motorsetje uit wat je zelf kon instellen met de computer. Volgens mij wel. Weet iemand of dit een goed setje is voor de T3. Kan iemand er mij iets meer over vertellen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |