![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: Almelo Leeftijd: 26
|
Waarom is het zo rustig met de reacties op mijn topic. Ik ben nu al weer druk aan het sparen voor de X-ray T3. Misschien hulp van een paar mensen die mij kunnen helpen om een snelle motor uit te gaan zoeken. Weet iemand misschien hoe ik het beste de body van de auto kan gaan spuiten. Volgens mij is airbrushen het beste om te doen. Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door pukkie; 31 maart 2010 om 18:50 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Waarom het rustig is, ik DENK omdat er nog weinig CONCREETS, is.... een bouwverslag is pas een bouwverslag als er iets te BOUWEN is.. En dat is hier nig net het geval.... Mischien een update plaatsen asl je daadwerkelijk ook iets te bouwen hebt ??? Lees anders de andere bouwveralgen eens door.. Een voorbeeld van mijn eigen, al jaren bezig.... http://www.modelbouwforum.nl/forums/...-opbouwen.html
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 31 maart 2010 om 23:35 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Ik denk dat het wel klopt wat Emil zegt. Je blijft maar posten dat je aan het sparen bent. We kunnen lastig elke keer 'zo, ik ben benieuwd' posten.
__________________ |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Wacht je dan even met de volgende te openen totdat je DAADWERKELIJK iets te bouwen hebt
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Ik had in de planning om een tt-01 chassis te gaan rijden. Dan wou ik dan wel brushless doen. Dat werd mij door veel mensen sterk afgeraden omdat dat chassis niet op zulke krachten is berekent. Maar kwa geld was ik voor beiden evenveel kwijt. Ik vindt de t3 er beter uitzien kwa kwaliteit. |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 juni 2007 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
Jij kunt een xray T3 halen, voor dezelfde prijs als een TT-01 Zoja, waar dan ? | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Met wat hij wilde doen met de TT-01 is een T3 bijna rond de zelfde prijs. Daarbij zal de TT-01 nooit zo gaan rijden als een T3.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
De T3 is tot nu toe de sterkste auto. Je de tt-01 nooit zo snel laten lopen als de T3. Daarbij komt ook nog bij dat de T3 lichter is dus ook harder gaat. Hij is ook gebouwt voor het werk dat hij bij moet gaan doen. Ik ga de auto in alle rust opbouwen. Weet ik zeker dat hij ook goed in elkaar komt. |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Waar koop je de T3 en alle spullen voor deze auto? Ik zoek leverbetrouwbaarheid, continuïteit en zo. | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |