![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |
#16 (permalink)
|
| Guest
|
Tijdens de 1e keer op de stoep rijden met de camera op het dak heeft de camera het begeven. Op de een of andere manier heb ik altijd net het exemplaar dat kapot is/gaat (je zou bijna gaan geloven dat het heelal wel deterministisch is). De 2e die ik had besteld voor de buurman doet het prima en heeft ook nog nooit problemen gegeven, deze alleen maar. Ik heb besloten geen andere te bestellen dus het project kan van de plank. |
|
| |
#17 (permalink)
|
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
jammer! maar laat je je zomakkelijk stoppen? voor die paar euro een nieuwe bestellen!!!
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| |
#18 (permalink)
|
| Guest
|
Hey, Gaat misschien nog gebeuren, het blijft leuk natuurlijk, maar nu ben ik ww'er en moet ik echt even op de kleintjes letten. Waarschijnlijk komt er wel een nieuw topic over hoor Leo |
|
| |
#19 (permalink)
|
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
maar laat dan gewoon dit topic open, en zeg dat je later verder gaat. is ook voor de volgers dan meteen weer te zien als je er mee verder gaat!! dus laat deze asjeblieft staan.
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |