![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
|
Zo, vandaag even lekker gereden. Tevens laten filmen, omdat ik een filmpje wou maken van mijn nieuwe motor (Alpha F850). Wat gaat dat ding heerlijk!!! Ik ben het filmpje op dit moment aan het opslaan, straks uploaden. Wordt vervolgd Edit:
__________________ Laatst gewijzigd door Lochii; 16 mei 2010 om 19:13 |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Vorige week mijn nieuwe body binnen gekregen. Eerst rustig aan ingesmeerd met Fasmask, gisteren gespoten (weliswaar door mijn zus, omdat ik echt het geduld niet heb voor airbrushen ![]() ![]()
__________________ |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Lochii, doet jou zus dat als werk of als hobby? Ik zou graag een 1/16 Baja Bug kap laten spuiten en zo te zien levert ze mooi werk af!! Uiteraard tegen betaling! edit: nogal offtopic maar aangezien je in Nijmegen woont en ik daar werk zou het mooi uitkomen...
__________________ -Vulneratus Nec Victus- Laatst gewijzigd door dikke hond; 18 mei 2010 om 15:23 |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Citaat:
Ik woon overigens niet in Nijmegen, wel in de omgeving daarvan. Dit heb ik meer voor mijn eigen (schijn)veiligheid gedaan. Als ik mijn woonplaats namelijk instel, en iemand vind ergens mijn achternaam dan is mijn adres snel gevonden omdat er maar 2 families met deze achternaam in het dorp wonen, waar beiden modelauto's te vinden zijn
__________________ | |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Haha, nou zo op de fotos ziet het er goed uit en ik meen ook een verkoop topicje te herinneren met een mooi gespoten/bestikkerde Rustler Dus daarom eigelijk de vraag! Zeer begrijpelijk dat je niet je woonplaats op het wereldwijdeweb hebt staan! Ik zelf heb ook niks tot zeer weinig van mezelf erop staan want wat je tegenwoordig al niet kunt doen met een pc... ![]() Maar dan ga ik weer verder zoeken naar een andere getalenteerde airbrusher!!
__________________ -Vulneratus Nec Victus- |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Dit keer in de M-Auto ook een 4 pagina tellende review voor de liefhebbers
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |