![]() |
| |
#5 (permalink)
|
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
hey dat ziet er leuk uit. mooi esctje heb je daar, en motor ik hoop dat hij sterk genoeg is. maar de tek. van de plaatjes moet je even opnieuw mialen. ik heb er zooitje van gemaakt. ik weet niet meer welke wel en niet moesten .gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| |
#7 (permalink)
|
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 31
| Zo'n silvercan, is dat altijd 19T trouwens? Ben ook bezig met zo'n motortjes voor wat probeersels en was even aan het kijken op conrad voor de goedkoopst mogelijke esc hiervoor. op Conrad Electronic - Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek kom ik deze goedkope varianten tegen: Carbon-series snelheidsregelaar microcar voor €15 Carbon-series snelheidsregelaar 20 turns voor €20 (20T, dus net te laag zeker?) Elektronische rijregelaar V9.6 XR voor €30 Ik moet de connectoren dan wel wisselen, maar is de eerste en goedkoopste bruikbaar? Sorry voor offtopic, kort vraagje maar.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| |
#8 (permalink)
|
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
geen idee of die goed zijn. maar dit was zo'n 15 jaar geleden geen goedkope regelaar. hij heeft mij toen ruim 160 gulden gekost. maar dan heb je wel 150Amp cont. als hier een goed gebalanzeerde motor op gaat doet hij prima zijn werk. hij kan geloof ik 14T aan. maar kan ook zijn dat hij minder t aan kan hoor. ik heb er altijd een vertijmde motor op gehad. op een heeeeeeeeel oude trucky van tamiya. en die reed een kleine 55km met standaard vertanding. dus reken maar uit hoeveel t motor het was. standaard reed hij vroeger een 25km. toen deze esc en een duure vertijmde snele motor er op. en ja toen ging hij hard. motor werd wel altijd heel heet maar de regelaar bleef altijd kout (lauw). dus ja goed spul is gewoon duur. zo nu weer ontopic. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| |
#9 (permalink)
| |
| Lid sinds: 14 april 2009 Locatie: Het land van Maas en Waal Leeftijd: 22
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |