![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2007 Locatie: Loppem (Zedelgem)
|
Hoi, Ik heb het in mij hoofd gehaald om zelf een RC car 1/5 te maken met pushrods. Ik heb even een studie gemaakt over de RS 05 en het ziet er goed uit. ik kan enkel nog geen foto's uploaden , kan iemand mij zeggen hoe het moet ??? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2008 Locatie: Tremelo (België) Leeftijd: 18
|
- Zie FAQ - foto uploaden op ImageShack® - Online Media Hosting en linkje hier plakken door klikken op pictorgram en daar linkje in plakken (ziet eruit als een berg) mvg Maarten |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2009 Locatie: Leersum Leeftijd: 16
|
jahooor ga naar TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting en selecteer je bestand en upload het en gebruikt de foto link die je krijgt
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2009 Locatie: Vlak bij Emmen Leeftijd: 17
|
Ziet er al goed uit Maar op de 1e 2 fotos lijkt het chassis heel lang, is dat ook zo, of vertekend het?
__________________ Acme Condor Pro S.E. | E-Sky Belt CP V2 | Faike VIII | Mini helikopter http://www.klikhierniet.net |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
leuk project. we wachten weer op de volgende foto's. even een vraag, hoelang is het chassis?? gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |