![]() |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2004 Locatie: Waalwijk
|
Bedankt voor het mee denken allebij, daar heb ik natuurlijk veel aan. Mijn regelaar moet idd nog goed ingesteld worden. Maar dat komt wel, zal Emil verslag nog eens na pluizen om de juiste instellingen op te zoeken. Maar het is wel leuk om na al dat bouw werk je auto voorbij te zien rijden. Wel moet ik nog een alu servo hoorn hebben. (Had er eerst de standaard servosaver inzitten, maar die brak de eerste rit) Oww en die spiegels zijn ook meer voor de sier Ook heb ik maar meteen mijn diff gelocked. Anders heeft dat crawl gedoe echt geen zin. Ben bang dat mijn versnellings bak toch weer een keer uit elkaar moet. Volgens de handleiding moet ik de versnellings as helemaal terug kunne duwen om in zijn 3de versnelling te kunnen zetten. Dat lukt mij niet. Is het de bedoeling dat de versnellingsbakservo constant kracht moet zetten om hem in zijn 1 te houden? Heb hem nu handmatig in zijn 1 staan. (denk ik) Nou ik ga morgen weer het een en ander proberen, jou jullie op de hoogte ![]() |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
ik heb zelf 4 ringetjes van 0,2mm er tussen gezet, hij loopt nu veel soepeler. ook heb ik de 2 buitenste veren er uitgelaten, zo hoeft de servo veel minder kracht te zetten. enne wat ik ook al zij "niet de standaard servo saver gebruiken ".nou sleutelze verder gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Bij mij had ik enkel de buitenste veertjes weggelaten.... Verder liep hij prachtig soepel.... "Even" de bak uitbouwen en handmatig testen of alles goed en soepel loopt.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | Align Trex 550 | Gens ACE lipo's | TX: T3pk & MX16, All Assan 2.4 powered! | |
| | |
| | #64 (permalink) |
|
Hey Sander, Wat voor olie gebruik jij voor in je schokbrekers?? Weer wat filmpjes YouTube - MOV002 (2).MOD YouTube - MOV001 (2).MOD |
| | |
| | #65 (permalink) |
|
umm geen idee. ik had nog een potje staan, er stond niks meer op. wel als ik ging schudden zag je duidelijk dat het dikker was. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. Laatst gewijzigd door xxsanderxx; 1 juli 2010 om 00:28 |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 23 november 2007
|
Vond dit filmpje net en moest meteen aan dit topic denken: YouTube - RC Trailers |
| | |
| | #68 (permalink) |
|
kijk er word mee gereden. lekker al die krassen, zo ziet hij er een stuk beter uit dan al dat geglim als je veel op zand rijd zijn de flash pionts van rc4wd echt een aanrader. enne als je de schakelbak nog wat hoger wild, moet je maar op mijn topic kijken. dat maakt ook heel veel verchil met de opstakels. zelf wil ik nog eens kijken voor wat kleinere lipo,s om hem lichter te maken en om het zwaarte punt nog lager te krijgen. dan zal hij minder snel kantelen. maar dat zie je dan wel op mijn topic. verder ziet hij er al meer dan af uit gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juli 2007 Locatie: Tilburg Leeftijd: 31
|
Leuk bouwverslag!
__________________ Tamiya TXT-1 (basher), Tamiya TA-03S Corolla, TA-02 off-road (verlengd), M-03M Fiat 500, TA-01 Celica, DB-01 Durga, TamTech-Gear Porsche en GTO, HB Lightning Stadium MMM! |
| | |
| | #71 (permalink) |
|
Had van de week weer wat leuke spulletjes besteld vanuit America. Heb netjes 2 weken moeten wachten tot de postbode aan de deur stond. Effe 50 euro betalen.. Hellaas. Maar na een uurtje hobby-en was ik dat geld alweer vergeten. Ik vind hem echt super. De wagen weegt nu zeker 1.5 kg zwaarder door de wielen. Had er niet op gerekend dat daar ook gewichten bij zouden zitten. Er is dus weinig van over gebleven van de originele wagen, maar ben er super blij mee.. Hierbij de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |