![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2009 Locatie: BELGIUM Leeftijd: 16
|
hehe. vandaag mijn savage in elkaar gezet (lag uit elkaar) nu dat hij terug in elkaar staat zullen de ledjes er rap opsteken denkik. voorlopig zal het nogniet met ''rem'' lichtjes erbij zijn. (maar is wel beloofd meschien zal ik er aan beginnen zaterdag nadat ik wat heb geleerd @Droopy; kan ik je geen ongelijk in geven mvg
__________________ HOBAO HYPER ST PRO-> Sirio S30 hpi savage ss heropbouw. Laatst gewijzigd door KREGO; 9 juni 2010 om 17:16 |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
eindelijk, betere foto's voor vanavond(van mijn digitale fototoestel!) ik ben nu nog bezig voor de rode ledjes keep you guys updated!
__________________ HOBAO HYPER ST PRO-> Sirio S30 hpi savage ss heropbouw. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| ![]() lichtjes: ![]() dit bedoelde ik dus, net angelseyes als je het langs vanvoor bekijkt ![]() ik ga alle foto's uploade op mijn foto album. hier alvast een voorsmaakje de achterledjes staan er. maar ik met alles nog solderen (en is gewoon aan elkaar gebonden) dus morge (hoppelijk:d) foto's van de rode ledjes vanachter
__________________ HOBAO HYPER ST PRO-> Sirio S30 hpi savage ss heropbouw. Laatst gewijzigd door KREGO; 18 juni 2010 om 17:14 |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
nu ik eraan denk. ze staan is serie dus de spanning word verdeeld onder elkaar dus daarom dat ze geen weerstandje nodig hebben.
__________________ HOBAO HYPER ST PRO-> Sirio S30 hpi savage ss heropbouw. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |