![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Heemskerk
|
Volvo Rupsvoertuig - Bruder en Heng Long Tank ![]() Donor voor het onderstel. Heng Long Tank ![]() Bovendek zit vast met 3 parkers. 2 achter en 1 voor ![]() Bovendek los ![]() Onderstel en losse onderdelen ![]() Accessoires van het bovendek ![]() Bruder donor voor de bovenbouw ![]() Gedemonteerd ![]() Proefopstelling met de losse componenten ![]() Alle onderdelen in de primer ![]() Het bovendek ![]() Onderdelen er uit gezaagd ![]() Ook hier onderderdelen van gebruikt ![]() Uitgezaagde delen ![]() Aanbrengen van de detaillering en accessoires ![]() Dit is er overgebleven van de tank ![]() Interieur afwerking ![]() Openingen in de laadbak voor de luchtroosters Het eindresultaat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() TechSpecs Chassis: Heng Long Tiger Motor: 2x standaard 380 HL Regelaar: Heng Long Cabine + Laadbak: Bruder Styreen : Evergreen Spuitverf: Action Primer - Tamiya TS 46 Light Sand Kwastverf: Humbrol |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2009 Locatie: België, omgeving Mechelen en Antwerpen Leeftijd: 21
|
wauw wat een combinatie
__________________ VOLVO FH16 1/16 VOLVO FH 12 1/14 VOLVO XC60 BOBCAT Yale Forklift www.RC-powertrucks.be |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 april 2009 Locatie: Heemskerk
|
Ben er ongeveer 14 dagen mee bezig geweest. Niet gebaseerd op een echt voorbeeld. Liep al tijden met het idee een rupsvoertuig te maken. Toen ik een goedkope 2e hands Heng Long tank kocht kon het eindelijk gemaakt worden. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
Erg leuk bouwproject !! Ziet er voortreffelijk uit, mijn complimenten erg origineel !! Persoonlijk vind ik de neus mitrailleur in het midden van de cabine, zo onder het raam, wel een beetje raar staan. Misschien is aan de bijrijderszijde hallverwege in de grille een betere plaats ? En misschien kan je nog wat "tralies" voor de lampen maken, zou goed passen denk ik.
__________________ Crawlers | XR10 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |