![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2006 Locatie: den haag Leeftijd: 20
|
hier ook een abbo'tje :P vorig jaar had ik ook een icerunner gemaakt, maar die was net te klein en doordat het steeds weer een beetje ging sneeuwen was het ijs niet glad en dat schoot dus ook voor geen meter op... Jacar |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2009 Locatie: Hoeksche Waard Leeftijd: 42
|
Leuk, "bouwverslagen auto's" en ik zie een romp van een boot en een propeller! Leuk project, ik ga je volgen! Succes.
__________________ • Serpent 811 Cobra-T • E-Revo • TRF 415 MSX • Hpi Vorza met DX3S en Summit |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Klopt, op het werk (ICT) is het gekkenhuis. Beetje werkweek bevat minimaal 60 uur maar 70+ uur is geen uitzondering. Blijft er verrekte weinig tijd over om te bouwen. Wel genoeg tijd om te balen.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
Maar het budget voor de zomer groeit wel met de dag.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #23 (permalink) |
Nope, project is zo ongeveer geannuleerd bij gebrek aan tijd. Gaat moeilijk als je non-stop 60+ uur per week werkt.
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. |
| | |
| | #25 (permalink) |
Weblogartikelen: 2 | Sssssst, niet alles verklappen. En daarnaast moest ik voor jullie op de club een beetje de frituur beheren. Hebben ze op het forum niets aan maar wij hadden het gezellig.
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
| ||
| | |
| | #28 (permalink) |
Project geschrapt, rompjes staan te koop.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |