![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2011 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
wat close up pict's: ![]() ![]() ![]() Ik wilde per se de blauwe alu bellcranks van traxxas hebben ipv de FLM versie, dat was aardig wat aanpassen omdat dit voor geen meter paste! De servo 1,5 cm naar achter gezet en met 1 ipv 2 boutjes vast gezet. ![]() De wingmounts van lrp passen perfect op de zowel de standaard, rpm, of alu shocktowers, alleen iets uitboren. ![]() Zodra ik nieuwe update's heb plaats ik deze gelijk, het mambasetje komt er voorlopig nog niet, eerst even sparen en het maximale uit de vxl set halen, ik heb nog amper op 3s gereden. Gr Steve |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Zodra mijn smartphone gemaakt is maak ik er een, wel heb ik dit filmpje gemaakt met een spycam van een vriend van me: YouTube - spycam op steve's rc modelauto Dit was nog zonder alu frame. |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Yep, dit project krijgt 100 punten van mij! Ik ben ook reuze benieuwd hoe ver je je Rustler kan pushen! edit: welke zender gebruik je?
__________________ -Vulneratus Nec Victus- Laatst gewijzigd door dikke hond; 12 mei 2011 om 09:08 |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
fuck dat:P de magnum tanny kan MMMs aan:P maarja waarschijnlijk is een 550 can (ik ben zelf aan het wachten op een speed passion 4000kv cirtix (of hoe je die dingen ook spelt) schijnen geweldig snel te zijn
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 oktober 2010 Locatie: Meppel Leeftijd: 19
| Citaat:
| |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Ik ga toch voor de Mamba Monster set, die heeft inmiddels bewezen loei en loei hard te gaan Kan niet wachten tot ik deze kan monteren, eerst maar eff de vxl set pushen en kijken of ik in ieder geval die 100 kmh kan breken, dit blijkt ook niet heel makkelijk te gaan heb ik begrepen. |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
de magnum tranny is de naam van de traxxas 2wd transmission, die waar de slash rustler en bandit enzo om heen zijn gebouwt... 100kmh moet wel lukken, mag ik een voor spoiler en foamies aan raden?
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |