![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #361 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 maart 2011 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
| Citaat:
fastlane aluminium hebben een levenslange garantie btw bedankt!
__________________ FastLaneMonster custom Rustler> 160 kmh goal. Nieuwe updates weer in het voorjaar. | |
| | |
| | #362 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 juli 2011 Leeftijd: 15
| Citaat:
| |
| | |
| | #363 (permalink) | |
| Citaat:
Nee ik heb een rmem, Rustler mamba edition lol 36 spur, 24 pinion van hpi Succes
__________________ FastLaneMonster custom Rustler> 160 kmh goal. Nieuwe updates weer in het voorjaar. | |
| | |
| | #365 (permalink) |
|
eff een soort van up-plan-date. Ik gaat snel een setje talon banden er op zetten met een orginele rustler kap voor de herft/winter, er staat nu alleen maar een speedrunbeest op de kast en dat vind ik best zonde dat ik er niets mee doe. Zodra we weer tempraturen boven de 15 graden hebben zal ik weer speedruns maken. binnenkort komen er flm voordraagarmen op. Gr Steve
__________________ FastLaneMonster custom Rustler> 160 kmh goal. Nieuwe updates weer in het voorjaar. |
| | |
| | #366 (permalink) |
|
Zo even het stof er af blazen. Ik ben vanmiddag met de Monster Rustler op pad geweest tijdens de pauze op mijn werk. De draagarmen zijn nog steeds niet vervangen, maar een beetje trimmen doet wonderen. En eindelijk de 100 km/h gehaalt op 4s, volgende maand komen er een paar kleine updates op, waaronder rechte draagarmen. En voor de liefhebbers een paar foto's en een filmpje van 90km/+ runs. Dit is eigenlijk puur oefenen aangezien ik dit zonder gyro wil gaan proberen. De 160 km/h pogingen op 6s en xo-1 wielen komen van de zomer! Hier alvast de foto's, het filmpje inclusief een mini crash zonder schade post ik morgen. Gr Steve ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 100 km/h > 62 mph nog 38 mph te gaan....
__________________ FastLaneMonster custom Rustler> 160 kmh goal. Nieuwe updates weer in het voorjaar. |
| | |
| | #367 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
Ruig ding geworden hoor Die heb ik nog liggen voor je.
__________________ Slice A, MBGT8 in de maak, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #369 (permalink) |
|
En dan hier het beloofde filmpje: Niet spectaculairs, een keer te hard geremd en over de middenberm geknalt 100 km/h is de max met kromme voor draagarmen, volgende maand een stapje verder naar de 120. Alle runs waren halfgas op 4s... Gr Steve
| | |
| | #370 (permalink) |
| Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Beverwijk Leeftijd: 36
|
Het is natuurlijk wel onwijs gaaf zo'n gepimpte Rustler. Maar in je beginpost zei je dat je doel was om zo hard mogelijk te gaan. Naar mijn mening heb je dat verpest door er zoveel aluminium op te gooien. Je auto is nu tig keer zwaarder dan een stock Rustler.
__________________ I don't have a short temper, i just have a quick reaction to bullshit. |
| | |
| | #371 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Ik mag hopen dat je achter een muurtje staat ? dit gaat wel serieus hard en als je dat tegen je benen krijgt, zul je waarschijnlijk nooit meer lopen.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #372 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #373 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #374 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 oktober 2011 Locatie: Rhenen Leeftijd: 14
|
Waarom eigenlijk nog niet volgas gereden dan? :$ Citaat:
En heb je zo'n snelheidsmeter dat je het afleest of schat je ongeveer?
__________________ Electrix Ruckus RC<> Hpi Bullet mt Flux electro<>Kyosho DBX | |
| | |
| | #375 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Als je goed kijkt zie je en garmin gps apparaat zitten...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |