![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 maart 2011 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
| Citaat:
Foams zijn erg moeilijk te krijgen en duur. thx voor de tip | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Yep, 100 je haal zonder veel moeite met de stock vxl motor. Of het lukt met de stock ESC heb ik geen idee, aangezien ik toen reed met een MMP... De foams die ik heb gehad waren qua afwerking en speling op de hex zwaar beroerd! Mocht ik het overdoen, dan zou ik ook idd voor een setje belted banden gaan... Maar nogmaals de vraag: met welke zender rij je?
__________________ -Vulneratus Nec Victus- |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2010 Locatie: Meppel Leeftijd: 19
| http://www.modelbouwforum.nl/forums/...gen-topic.html dit lijkt mij ook een zeer sxy motortje |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Citaat:
![]() 2.4 van modelcraft, ja die van de conrad, doet het perfect zeer groot bereik. | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Citaat:
Zoveel kennis heb ik (nog) niet | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
je wil misschien de topics van AndyMac op URC in de slash section eens door lezen (ze staan in de "threads that must not be forgotten" sticky thread boven aan)... hij heeft 74 MPH uit de stock vxl motor gekregen, maar dat lukt alleen op koude dagen
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies Laatst gewijzigd door FireFrenzy; 13 mei 2011 om 08:30 Reden: ) |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 17 april 2010 Locatie: BE Leeftijd: 27
|
Wat is dit een gave build zeg! Ga hier zeker een oogje in het zeil houden. Je Traxxas ziet er echt VET uit! Succes ermee!
__________________ Compass Atom 550 BeastX | Gaui X2 BeastX | Compass Warp 360 PRE-ORDERED | Trex 500 | Blade mCPX | Spektrum DX8 |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
paaltje rende tegen me aan op een kilometertje of 70 per uur... en de top plate van de dual deck space frame was al fubar...
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Binnenkort in mijn bezit: De integy open gearbox en alu wheelybar. 3s lipo gps Doel 1: 110 kmp/h met de stock vxl set Doel 2: 120 kmp/h met de vxl motor & mamba monster esc. (3s) Doel 3: 160 kmp/h met de Mamba monster 2200kv set up. (6s) Algemeen doel: Alles heel laten, geen gyro, geen gewicht op de voorkant. Als de stock vxl set met pensioen gaat, gaat deze in een RPM basher gebouwd worden, deze zal airborne gaan foto's en filmpjes volgen Laatst gewijzigd door Stevez26; 17 mei 2011 om 20:18 Reden: toevoeging |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 december 2010 Locatie: Antwerp Belgiüm Leeftijd: 21
| Citaat:
Maar wel een mooi streefdoel, ik ga het in het oog houden. mvg Tim
__________________ Honcho is in mijn handen nu | |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Citaat:
Ik probeer het alleen anders te doen dan de heren op youtube, met een volledig alu rustler met betere aerodynamics, vandaar de bandit kap. Groetjes Steve | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |