![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
kijk hier eens : LR Defender
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 21 juli 2005 Locatie: Schaijk, N-Brabant Leeftijd: 21
|
ik ben een poging aan het doen de banden en hub-caps (los van de velg) bij AFV-Model Shop te bestellen. het lijkt wel of die mensen daar de e-mails niet goed lezen... sjesus!!... MAAR WE HOUDEN MOED ik bestel de hub-caps los van de velgen, dat scheelt aanzienlijk in prijs en ik kan toch de velgen zelf draaien... probleem opgelost dus als de wielen binnen zijn, kan ik verder met de stuurinrichting, deze had ik al gemaakt uit hout, maar dat is toch wel slap. deze wordt waarschijnlijk van metaal (even kijken wat ik zo heb liggen). en dan ga ik ook gelijk de achteras in busjes ophangen, nu is het gewoon een carbonstaaf tegen de veren (ty-wraps) gelijmt. en als het onderstel klaar is alleen nog de soft-top en het frame ervan. dan is tie in principe af, maar ik zal toch af en toe nog wat blijven bijwerken. ik heb bijvoorbeeld nog het idee om er een klein trekhaakje aan te maken (nato-haak of dixonbate koppeling).
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
en de bestelling is de deur uit! nu nog hopen dat het goed komt, aangezien ik de bestelling maar heel vaag moest omschrijven, terwijl ze al lang duidelijk wisten wat ik wilde bestellen. ik hoop dat het halfweg volgende week op de deurmat ligt, dan passen, zagen, vijlen nog een keer passen en weer overnieuw doen... langzaamaan vordert het projectje en het eind komt steeds dichterbij
__________________ You can't only gather knowledge in your life, you also need skills |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
en de banden met wieldoppen zijn binnen. op de naaf van de wieldop staat het mercedes logo, DAT KAN NATUURLIJK NIET :O heeft iemand een suggestie hoe ik deze netjes kan verwijderen (5mm doorsnee)? nu kan ik verder met het onderstel..
| | |
| | #21 (permalink) |
|
nee foto heb ik helaas niet. maar ik heb deze (http://www.afv-model.com/4711shop/im...ges/1018_1.jpg) gekocht. alleen niet het aluminium deel, maar het hars-deel. en in de naaf in dat harsdeel staat een mercedes-logo. dat kan natuurlijk niet bij een Land-Rover (want LR is veel beter dus: hoe kan ik het beste/netste het mercedes-logo uit de naaf halen (kunststof)?
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 14
|
Ik zie het. Ik neem aan dat de velgen nog wit worden zoals op 1:1 LR's? Want het lijkt erop dat het niet heel ver eruit steekt. Dan zou u het misschien een beetje kunnen schuren met een grove korrel en daarna met een wat fijnere? Trouwens, hoe maakt u dit wiel vast? Want er zit geen uitsparing voor een as? Groeten, Ruud
__________________ Team Losi E-LST XXL. |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
de velgjes draai ik zelf en daar komt de as in. vervolgens wordt deze 'wieldop' erin verlijmd. ik heb een goede ervaring met secondelijm voor kunststoffen op aluminium schuren vind ik een beetje riskant. als het niet helemaal glad is, zie je dit later direct. en rond het logo zit een opstaande rand waar ik bang voor ben om te raken tijdens het schuren... ik wacht even de andere reacties af, toch bedankt voor het meedenken!
| | |
| | #24 (permalink) |
|
zijn er nog mensen die een goede tip hebben voor mij om dit logo te verwijderen?
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |