![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2010 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
| Binnen een week hoop ik wel een eerste poging te wagen. Eerst maar eens rustig opbouwen en kijken of de boel niet te warm wordt.
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
11. Ik moest nog een beetje weghalen van het chassis, anders pasten de armen niet. ![]() 12. Ook onder de transmissie moest er nog een beetje van het chassis weggehaald worden, anders hadden de 'arm mounts' net niet genoeg ruimte. ![]() 13. De MOD1 gears, een pinion gear van HPI en de spur gears van Traxxas. ![]() 14. Zo, de motor zit er op, nu nog eens kijken hoe de FLM motor guard en de Traxxas wheelie bar er op moeten. FLM stopt wel een heleboel onderdelen (schroefjes, moertjes en washers) in een zakje maar er is nergens een handleiding te vinden
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) Laatst gewijzigd door Douwe74; 10 juli 2011 om 22:01 |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Citaat:
Heb ondertussen ook al een setje GTR shocks binnen gekregen. Echter, de veren die er op zitten zijn voor een Summit (dus veel te stijf/hard voor m'n Rustler). Ik ga eens even op zoek naar wat geschiktere veren, iemand nog tips?
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
Gewoon originele revo veren pakken lijkt me. (maar dan een zachtere rating. )denk dat je rond de 3 of zo wel goed zou moeten zitten.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Ik ga 3 setjes bestellen, 2.6, 2.9 en 3.2 damping rate.
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Guest
|
die aluminium onderdelen zien er erg mooi uit. Ze lijken mij ook veel steviger als het plastic chassis. Is het niet wat om een aluminiumplaatje te maken met omgezetten kanten voor de stevigheid. Dan kun je het bakkie er op zetten voor de waterdichtheid. Ben wel benieuwd of die plastic aandrijfasjes het vermogen aan kunnen. |
|
| | #40 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ben ook wel benieuwd hoe lang die standaard Rustler asjes tegen het vermogen kunnen. Ik probeer het wel zo uit te mikken dat die asjes zo horizontaal mogelijk staan dus dat er zo weinig mogelijk 'scheve' kracht op de differential yokes komt te staan.
__________________ Funjet, EZ*, MiniMag, Swift II, Stock Rustler VXL (116 km/h), Modified Speed Rustler (123 km/h), Slash 4x4 VXL, HPI Savage Flux HP XL, Savage Flux 5B (in aanbouw) Laatst gewijzigd door Douwe74; 14 juli 2011 om 20:39 | |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Yep, dat is ook een goede tip!
| | |
| | #45 (permalink) |
|
Chips, probeerde gisteren de Traxxas wheelie bar te monteren voor een eerste run vanavond maar de motor is te groot, de FLM motor guard en de Traxxas wheelie bar passen er niet meer op. Ik ga waarschijnlijk de onderstaande Swami bar bestellen. Alleen hiermee is de motor ook nog niet echt beschermd, eens kijken of ik daar nog iets voor kan vinden...
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |