![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
het volgende ditail is volges mij........ 1/10 Land Rover Defender D90 Hard Plastic Body Kit gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
ik heb het hier al een paar keer gezegd, maar doe het nog maar eens... prachtige land rover dat je gemaakt hebt... Hij zou inderdaad beter rijden op een CC-01. Maar ik denk dat je hem voor de look op de DF-01 moet laten staan. op naar de volgende update
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2011 Locatie: Drachten Leeftijd: 18
|
Hij past niet op een cc01: het df01 chassis is breder dan een cc01 dus de body is te breed voor het chassis. Het filmpje wat ik heb gemaakt staat inmiddels ook online: Home made Tamiya DF01 Landrover Defender 110 wolf - YouTube Op de een of andere manier heeft het filmpje op youtube iets andere afmetingen gekregen waardoor alles een beetje vertekend lijkt. De auto lijkt volgens mij iets smaller dan hij in werkelijkheid is. Ik hoop dat hij online blijft staan en dat ik niet weer ruzie met youtube krijg over auteursrecht. Veel kijkplezier! |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
keer op keer vind ik hem mooier en mooier worden.... misschien nog een ideetje is om op de motorkap van die traanplaten te leggen... zoiets :
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: HobbyPlace
|
Knap staaltje werk, toch had je wat meer aandacht aan het schuren cq plamuren moeten besteden aangezien je de hout contouren zo duidelijk ziet op de foto's die dichtbij zijn gemaakt. Verder toppie.
|
| | |
| | #52 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
| Citaat:
Zelfs al schuur en plamuur je zo goed, en gebruik je bv PUR lak, nog zal je na een paar dagen de houtstructuur er terug door zien komen. Hout leeft nu eenmaal. Om dat te vermijden moet je al heel dens, hardhout gebruiken, of het betere MDF of een kunststof. Ik ben heel geneid dit te vergeven hoor in dit geval!
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle | |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2011 Locatie: Drachten Leeftijd: 18
|
Weer een update. Deze keer zijn we verder met het dashboard gegaan. Na het uitsnijden van het dashboard uit het piepschuim, hebben we het geverfd. Ik heb hiervoor dezelfde verf gebruikt als waarmee ik de rest van de body heb geverfd. Voor: ![]() Na: ![]() Voor de meters heb ik zwarte rondjes papier uit de perforator gebruikt. Ze zijn misschien een beetje te klein, maar eenmaal in de auto zie je er niet zo veel meer van. En zo ziet het eruit in de auto: ![]() ![]() En met deze update is de auto min of meer klaar. Als iemand nog ideeën heeft hoor ik het graag. (misschien komt er nog een snorkel). Ik ben nu bezig met een sanky trailer om er achter te hangen. Het kan misschien even duren maar de foto's worden hier zeker gepost! |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 3 oktober 2011
|
echt een super body die je hebt gemaakt het was leuk om je verslag te lezen mooie details een min puntje de getekende deur hierdoor ziet er wat minder uit dan de rest van mooie body mischien oververfen en dan uitzagen en met koperdraad een deur knop maken je kan mischien van hout twee stoeltjes p.s echt een mooie body Laatst gewijzigd door koekje; 20 oktober 2011 om 10:01 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |