![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 februari 2010 Locatie: bladel Leeftijd: 17
|
hoi mede-modelbouwers. ik ben ivo ben 16jaar jong en woon in bladel noord brabant(nl) ik ben begonnen met een tamiya tl-01 met een colin mcrae ford focus kap en 19t wedstrijd motor,lrp 140amp regelaar en 2x 3000 lrp nimh accu`s,lrp 2,4ghz zender set ![]() ![]() nu heb ik ergens een tl-01 kunnen kopen die nog goed is. met verstelbare armen en alles. en heb van mijn neefje zijn bruder man gekregen. ben er al een paar dagen aan bezig en dit is het resultaat ![]() ![]() ![]() ![]() hoop dat de foto`s werken want dit is mijn eerst upload en alles.. ben eigelijk wel zenuwachtig hoe iedereen gaat reageren mvgr ivo303 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2011 Locatie: Balen Leeftijd: 16
|
ah ivo, welkom iere komt goed met dit project
__________________ Tamiya scania r470 | Carson Mercedes Unimog | Dickie Case | Lrp s10 Blast tc truckpuller project | www.inter-limburg.eu |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat: Ivo, Leuk gedaan man, origineel ook om een vrachtwagen cabine op een TL-01 te bouwen, hilarisch Vrees alleen dat als je er mee de platte baan op gaat en een paar keer de baan afgaat of als je op straat rijdt een stoeprandje raakt, je ABS plastic kapje weinig heel zal blijven, maar leuk gedaan hoor!
__________________ het spur bijster zijn .... Don't apply logic to reason. |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Citaat:
is dan een speciale rc electro avond en dan als ik iedereen vraag of ze ff willen stoppen kan ik even een demo geven. Citaat:
1 je haalt de voorste 2 bodysteunen eraf 2 je haalt van je voorbumper links en rechts een paar mm af zodat je kap mooi strak tussen de bumper en in valt 3 je haalt achter een hoekje uit de spatbord van cabine om over de voorste zijwaardse tandwiel van de aandrijf as te vallen 4 je pakt 2 hoekjes van de houtwinkel en schroeft deze vast 5 je maakt een blokjes die je achter onder de achterwand van de cabine lijmt en op je servo laat rusten zodat de cabine rechthangt.. als je dit goed doet kan je doormiddels van de 4schroeven van je voorbumper aan je auto los teschroeven je cabine er af halen. heren vriendelijk bedankt voor reactie nu is mijn stress voor hoe zulle den reactie`s zijn weg. mvgr ivo | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
Dat is ook de eerste keer dat ik iemand een vrachtwagenbody op een race-chassis zie zetten. Is eens wat anders! tof gevonden en succes met de verder afbouw en het rijden uiteraard
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #9 (permalink) | ||
| Citaat:
ik bijvoorbeeld express mijn regelaar al achter op het chassis gezet als tegen gewicht.. Citaat:
het wordt gewoon een komplete vrachtwagen alleen hij drift dus ook spatborden,ramen,bullbar,verlichting en natuurlijk de staande uitlaten. mvgr ivo | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Locatie: Spaubeek Leeftijd: 16
|
Mooi Project! Blif het zeker volgen als Truck bouwer
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |