![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 juni 2011 Locatie: Balen Leeftijd: 16
|
hallo, ik heb hier een lrp s10 blast en krijg hem niet verkocht. Ik dacht maak er een project van. En kwam op het idee truckpuller,samen met mijn pa bekeken of het ging of niet. Het ging. foto's chassis: ![]() En had nog een man cabine over, dus die ga ik gebruiken. ![]() plannen: opbouw als Runchen Power (nederlands kampioen truckpuller) wielen met tapbanden stoot bumper voor op chassis er af body houders er af achter trekhaak er op. MISSCHIEN:cardan as 4x4 er af achter extra gewicht Meer info en foto's verschijnen nog. Grtz
__________________ Tamiya scania r470 | Carson Mercedes Unimog | Dickie Case | Lrp s10 Blast tc truckpuller project | www.inter-limburg.eu Laatst gewijzigd door rc_drifter; 21 oktober 2011 om 21:51 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 september 2010 Locatie: Spaubeek Leeftijd: 16
|
Net idee man, ik blijf het zeker volgen!
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Dank u Jordie.
__________________ Tamiya scania r470 | Carson Mercedes Unimog | Dickie Case | Lrp s10 Blast tc truckpuller project | www.inter-limburg.eu |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Zo dernet weer even bezig geweest aan de truckpuller. wat gedaan: - body steunen er af - stoot bumper er af - al bezig geweest aan de wielen. De wielen er op om te kijken, Misschien iets te breed? ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us nog een foto van het chassis zonder body steunen ![]() Uploaded with ImageShack.us Ik hoor graag uw reactie. Roy
__________________ Tamiya scania r470 | Carson Mercedes Unimog | Dickie Case | Lrp s10 Blast tc truckpuller project | www.inter-limburg.eu |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
De spatborden iets verbreden, en achternog mooie hogere banden dan heb je een schitterende truckpuller! Mvg, Jordie
__________________ More Modelbouw: click here ..Thanks timmi Your Stuff His Super Quality... |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
Neen dat ga iik niet maken. In principe gaat het met elk chassis, alleen bij sommige gaan de wielen meer uit steken dan de anderen. Grtz Roy
| | |
| | #9 (permalink) |
| Je kent toch tractor pulling? En hij gaat gaan tractor maken, maar een truck voor, voor de sleepwagen te zetten snapje? Truckpulling. Mvg, Jordie
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |