![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2007 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 38
|
Van Conrad snel antwoord ontvangen, garantie niet mogelijk...ze vinden dit zelf geen wedstrijdauto Daarop een email naar Ansmann gestuurd, maar nooit een reactie gekregen. Zo zie je maar, kopen in de winkel is voor garantie altijd handiger.
__________________ Team AK Modelbouw | RC Club Zoetermeer Mugen MBX6T, Alpha Plus, Merlin 33%, Savox | Student Kampioen Truggycup 2011 |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2010 Leeftijd: 40
|
Nou jammer van het garantie gevalletje Ik had bij de eerste goede rit ook al stukken....De draag arm voor gebroken... Beetje lomp op zijn rechter voorwiel terecht gekomen...Na een jump van 2 meter hoog... ... Naja 2 nieuwe setjes besteld...en gaan met die hap...Moet wel het diff een tandje vaster setten merk ik...Hij slipt nog wat door.. Groet Dennis |
| | |
| | #48 (permalink) | |
| Citaat:
En er staat ook af en toe een paal op een link plekje:
__________________ Team AK Modelbouw | RC Club Zoetermeer Mugen MBX6T, Alpha Plus, Merlin 33%, Savox | Student Kampioen Truggycup 2011 | |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
| Misschien is het een idee om iets van een alu servo post te nemen en deze aan de motorplaat en het chassis te bevestigen? Volgens mij is de motorplaat dan een stuk sterker en beter bestand tegen evt. wringen van de motor/spur...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Ik heb nog nooit last gehad van wringen van de motor/spur, dus naar mijn gevoel zou ik hier niet zo snel aanpassingen aan doen.
__________________ Team AK Modelbouw | RC Club Zoetermeer Mugen MBX6T, Alpha Plus, Merlin 33%, Savox | Student Kampioen Truggycup 2011 |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Okee, duidelijk... Ik heb ook geen idee of dat aan de hand was bij deze auto, heb er zelf geen ervaring mee dus... Auto ziet er erg goed uit! Alleen die dempers echt zsm vervangen door een set knappe
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #53 (permalink) |
|
Dempers zijn inderdaad veruit het zwakste/slechtste punt van deze auto inderdaad.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |