![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 maart 2011 Locatie: almere Leeftijd: 14
|
Dag dames. Ik wil iets bouwen voor mijn vader ik wil iets van een rally bouwen ofzo ik zit te denken aan een tamiya heeft iemand tips of iedeeen ? Of heb jij het al gemaakt help me dan a.j.b ![]() Ik heb wel een slash chassis liggen maar daar wil ik wat anders mischien mee gaan doe ik weet nog niet wat :P Ik hoop dat jullie reageren Later, |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
dames?? denk dat er meer heren zullen zijn. bouwen? neem een stuk hout en vijl, rasp, schuur er een rally auto uit. a.j.b. ?? a.u.b bedoel je beetje meer info en een betere beschrijving wat je zoekt of wilt. mvg hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
Advies, technische info en meningen kun je krijgen, inspiratie zul je echter zelf moeten voorzien. Terug dezelfde vragen: welke schaal, welk budget, welk type model, welke verwachtingen...? Als je dan toch een rally wilt, waarom de slash niet ombouwen? (kan gaan van enkel een body, wielen, tot rolkooi, ander chassis, aanpassen van de ophanging...) |
| |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
Ik word zo moe van dit soort kereltjes
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| |
| | #8 (permalink) | ||
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Enfin, bouwverslagen is voor als je echt iets bouwt. Dus deze gaat dicht. Emil
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | Laatst gewijzigd door Psygho (Emil); 7 november 2011 om 12:50 | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bouw, bouwplannen, rally, tips |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |