![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2011 Leeftijd: 31
|
inderdaad! als je de bulkheads en chassis uiteindelijk hebt vervangen in t zwart, is ie strak!
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition 4s met Spektrum DX3S Twitter: @Tweeterpatje www.rcduiven.nl |
| | |
| | #48 (permalink) | ||
| Lid sinds: 21 oktober 2010 Locatie: breda Leeftijd: 25
| Citaat:
Citaat:
Toch heb ik voor het zicht met een goede zwarte stift het chassis bijgewerkt. toch wat strakker en voor tijdelijk is het prima. Ik zal vanavond of morgen nog wat foto's maken van hoe et er nu uitziet.
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition, RPM 4x2S 5200 30C, 2x2S 5500 35C | ||
| | |
| | #49 (permalink) | ||
| Citaat:
en de aluminium in de doos heb ik er nog wel uitgehaald. Citaat:
Aandrijfassen zullen uiteindelijk vervangen worden voor stalen. Shocks en diffs nog niet erg naar gekeken. Maar ik wil van 8 naar 4 shocks gaan.
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition, RPM 4x2S 5200 30C, 2x2S 5500 35C Laatst gewijzigd door rc-car mark; 11 januari 2012 om 23:28 | ||
| | |
| | #50 (permalink) |
|
zoals aangegeven heb ik het chassis met wat zwarte stift bijgewerkt om toch wat betere uitstraling te geven. hierbij de foto's, ![]() Ik heb wat mesh rond de motorkabels getrokken zodat et er wat leuker uitziet, en de kleuren kabels minder opvallen. ![]() ![]() ![]() ![]() Let niet op et vuil, moet nog schoongemaakt worden
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition, RPM 4x2S 5200 30C, 2x2S 5500 35C |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 14
|
Ziet er goed uit! Wat voor velgen zijn dat? De maximizers toch? En kunnen daar 40 Series banden op? Ik zoek namelijk nog zoiets. Ruud PS : Heeft u mijn PB nog gehad? Hij staat namelijk niet bij mijn verzonden berichten.
__________________ Team Losi E-LST XXL. |
| | |
| | #52 (permalink) |
|
Velgen zijn inderdaad de maximizers. Ik weet niet of daar 40 series op kunnen, ik heb de velgen+banden nl. zo gekocht.
__________________ Traxxas E-Maxx Brushless Edition, RPM 4x2S 5200 30C, 2x2S 5500 35C |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |