![]() |
| | #16 (permalink) |
|
Welkom ![]() Bezig geweest met de voorarm ophanging, omdat één van de beugels op een popnagelkop komt te liggen heb ik een kratertje geboord in de beugel waar de kop in valt, de andere beugel heeft dat probleem niet. ![]() Vervolgens de beugels met 4 verzonken schroeven aan het chassis bevestigd, om frictie te voorkomen heb ik nylon ringen tussen de beugels en de arm gedaan. ![]() Nu de andere arm maken
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 28 maart 2011 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 31
|
Ik heb met erg veel plezier en bewondering je BTTF project gevolgd, ook deze zal ik dus gaan volgen! succes! offtopic: heb je de delorean nog steeds in bezit??
__________________ FastLaneMonster custom Rustler> 160 kmh goal. Nieuwe updates weer in het voorjaar. |
| | |
| | #23 (permalink) |
Geen update, m'n schaalmodellen staan voor onbepaalde tijd in de wacht.Weet niet wanneer ik de draad weer kan oppakken.
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
what happened?
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #25 (permalink) |
|
Prioriteiten
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Locatie: Utrechtse heuvelrug
|
Hoi Robbie Mooi project ga dit zeker volgen wellicht dat je deze link kunt gebruiken voor de schaal. Tim's Tumbler Build deze is ook niet mis http://www.chickslovethecar.com/boar...3925-27-1.aspx
__________________ HPI Savage Flux , TCS # HPI Savage Flux , XL TCS # HPI Baja 5 SS Laatst gewijzigd door soro; 21 april 2012 om 22:14 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |