![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
|
Op een parkeerplaats heb je geen behoefte aan duurdere banden en bandensmeer. Op een circuit is wat anders aangezien deze meestal niet zo stoffig en vuil zijn als een parkeerplaats. Zelf heb ik slechte ervaringen met een motor van hobbyking. Die werd gewoon 150 graden. Met dezelfde instellingen als een speedpassion allebei 17.5T de speedpassion werd met moeite 60 graden. Voor op circuit is de mazda 6 een allround body, je wagen zal gewoon goed rijden met deze body. Zelf heb ik ook nog een Protoform LCT-R ofzoiets, Deze is zeer goed voor wanneer je weinig stuur hebt of voor op zeer korte technische circuits. Hobbywing = speedpassion maar hobbyking is niet hobbywing.
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2010 Locatie: Meppel Leeftijd: 19
|
Welke Hobbyking motor had je dan? Die versie die ik besteld heb, heb je niet eens in 17.5t, die gaat maar tot 13.5. Ik weet dat je Hobbyking niet moet verwarren met Hobbywing idd. Hobbywing maakt gewoon top spul, gebruikt het in de 2 Slashes, in de Ve8 en in de Nexx8. |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Het enige dat ik nog van de motor weet is dat die zilvere can had , sensored en 17.5t of 1900kv. Heb hem gewoon in de vuilbak gegooit, heb op het BK geen 1 deftige wedstrijd kunnen rijden met de motor. Nu de speedpassion en die gaat zeer goed
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
ik heb de extremestock regelaar van hobbywing, ben ik zelf echt tevreden over
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
Ik zou er de fastback kap op zetten. Staat net iets beter vind ik, alhoewel dat ik ook groot fan ben van de coupe. Is de kit al binnen?
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |