![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2012 Locatie: Nieuwkerken-Waas Belgie
|
Zoals de titel al zegt bouw ik een defender 90 op een cc-01 tamiya chassis! Eigenlijk ging ik eerst een tamiya cc-01 pajero maken. Deze kap heeft de kuisvrouw niet overleeft Ik heb zeer veel foto's gemaakt van de bouw ik zal ze hieronder posten! Laatst gewijzigd door dcserverslut; 8 februari 2012 om 20:45 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2012 Locatie: Nieuwkerken-Waas Belgie
| ![]() Hij wou roken! ik zei niet in de auto ![]() Lichten aansluiten ![]() Overzicht ![]() Nieuwe banden, meer grip ![]() Dashboard verlichting ![]() ladder vergeten! ![]() Nu is de vraag nog stoelen of geen stoelen vanachter? ![]() Even een sneeuw avontuur! ![]() Met de ladder! ![]() Vering test De afwerking volgt nog, ik ga hem ook laten roesten. Waarschijnlijk ook nog een vervangen deur, foto's van het chassis zal ik binnenkort voor zorgen! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: HobbyPlace
|
Erg mooie auto, misschien alleen nog een paar mooiere scale wielen. Ansmann heeft wel Denfender weilen, zowel int wit of zwart, en anders conrad. 4 stuks banden op stalen velg voor 19 euro, dat zou hem helemaal afmaken. Ik vindt hem dus toppie.
|
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
ziet er zeker mooi uit. en heerlijk zo'n werkblad waar nog net je auto kan staan. ik heb het pas weer eens opgeruimt. nu kunnen er 20 auto's op ipv 1. hahaah. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
prachtig model!! Zit eigenlijk zelf al lang met het idee te spelen om dit ook te doen, nevertheless, deze zomer koop ik mijn CC-01.. doe zo verder, je hebt een pareltje
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2012 Locatie: hapert Leeftijd: 25
| Uncharted 3 multiplayer beta now open for PS Plus users -- GrindGadget haha dan is het 2 tweeling broer van sam fisher |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 27 april 2009
| Citaat:
Alvast bedankt............ | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |