![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
|
Ik heb vandaag mijn aangepaste motormount binnen gekregen (sleuf voor de pinion was niet breed genoeg). Ook heb ik meteen even foto's gemaakt van hoe de auto er uit komt te zien met motor, center diff enz. Hier dan de foto's: Ps. sorry voor de onscherpe foto's, ik moet nog leren omgaan met de nieuwe cam.
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 26
|
Wauw! Ziet er echt goed uit hoor en met de power zit het zo te zien ook wel goed
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite brushless, Predator rigger brushless, CR-01 Tamiya Unimog |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
@ Dirk Jan sorry voor de laate reactie. maar wel nog bedankt voor de complimenten lipo's ga ik waarschijnlijk niet gebruiken, die zijn mij te kwetsbaar, en omdat ik niet echt van plan ben om te gaan racen (meschien wel een keer rijden op de baan in Helmond) maar de auto meer ga gebruiken om te "bashen" houdt ik het bij nihm cellen of a123 cellen. ps. het is weer tijd voor een update. Wijnand heeft afgelopen week alles voor mij uit aluminium gelaserd, het zag er allemaal perfect uit! nu rest mij alleen nog het zetten (buigen) van de front en back kickup, het draaien van een aantal afstandsbusjes en natuurlijk het finishen (meschien het een ander ander lichtjes op poetsen). het zetten ga ik komende maandag op mijn stageplaats doen, de rest van de "to do' lijst volgt ze snel mogelijk. hier een aantal foto's van de "tussenstand"
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
zoals jullie kunnen zien op de bovenstaande foto's is het frame klaar. de auto zit ook al in elkaar. ik heb er dus ook al een aantal keren mee gereden. alleen ben ik erachter gekomen dat ik het bouwen en tekenen leuker vond dan het rijden met deze auto. ik zit er dan dus ook over te denken om deze auto te verkopen, rijklaar. zouden er mensen zijn die evtentueel interesse hebben in deze costum e-revo?
| | |
| | #38 (permalink) |
|
omdat er niet zoveel interesse bleek te zijn in de auto (alleen in losse delen) heb ik besloten hem toch maar te houden. ik heb er in de tussentijd dan ook een aantal dingen aan veranderd zoals: - tape aangebracht aan de binnekant van de banden tegen het balonen. - rims gedyed, deze zouden eigenlijk zwart worden maar om de een of andere reden zijn ze rood geworden. - de bedrading afgewerkt - foam op de accu "houder" gedaan en battery straps gemaakt. - een spoiler erop gezet - en natuurlijk een body gespoten voor de auto hier nog een aantal foto's van de staat waarin de auto nu verkeerd:
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 19
|
hallo, ik wil graag een e-revo. ik weet niet heel veel van auto's dus ik vraag hier om hulp. ik had in gedachten om dit chassie te kopen: RC-Monster: G3R X-Brace Chassis Kit, Gorillamaxx hier staat bij: Requires RevoTM front and rear assemblies and E-MaxxTM transmission - Not Included. zit alles erbij wat je op de foto ziet? want er staat: front and rear assemblies not included. zijn dat de voor ophanging en de achter ophanging(dit dus: TRAXXAS - REVO Front Assembly en ook achter)? of zit dat erbij? en de transmission van een e-maxx zit er ook niet bij. dat is het motorhuis van de e-maxx? dit is alles wat ik nodig heb (behalve de motors, regelaar, ontvanger en accu's) wat ik nodig heb om alleen de auto compleet te hebben? hoe duur zijn deze spullen en waar kan ik ze het beste kopen? het is de bedoeling dat hij er zo uit komt te zien: ![]() ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik vind een revo een erg mooie auto maar heb een hekel aan brandstof. dus zit er over te denken op dit projectje te starten. groeten philip
__________________ |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
@ pip, Jij hebt toen toch mijn e-revo gekocht of niet? Meschien is het leuk om een aantal up-to-date foto's te plaatsen in dit topic en jou ervaringen met deze auto te delen? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe het ermee gaat groeten remie
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 19
|
hoi remi, de e-revo is al een tijdje verkocht, ik had toen op dat moment geld nodig voor iets en ik moet zeggen hij was wel groter dan ik had verwacht:P dus ik kon er niet echt lekker mee rijden n mijn buurt maar ik heb er zeker veel plezier van gehad! ik zal de msn wel geven aan de gene die hem gekocht heeft. hij is er ook mee op een offroad baan mee gaan rijden al ik het goed had begrepen. philip
__________________ |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 23 augustus 2004 Locatie: vlissingen
|
@ Remie, he daaro, ik ben degene die de wagen van pip heeft gekocht vorig jaar. ik zat nogal erg in de bigscale wedstrijden, dus de wagen heeft maar 2 acculadingen gereden. er knarst her en der wat in de vetanding, en dat moet eens goed worden nagekeken allemaal, maar zoals ik al zei, ik heb daar nog geen tijd en zin in gehad. ik wil er namelijk het een en ander nog es aan gaan verspijkeren aangezien die prijzen peanuts zijn voor alu onderdelen in vergelijking met mijn hormann. de wagen zelf is in principe niet veranderd, zelfde banden, shocks, feigao motor en quark regelaar. enige verschil is de 6000mah lipo van maxamp die erin ligt. durfde er bij ons op het circuit nog niet volgas mee, dat ging te hard :P als ik er dit jaar nog an ga beginnen, dan zal ik zeker een topicje openen. mzzl |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
@Ronny191 Dat zou ik zeer leuk vinden als er een topic over verschijnt! groeten remie
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2008 Locatie: Wijk aan Zee Leeftijd: 17
|
Hee allemaal! Ik heb het e-revo chassis nu in mijn bezit. Heb er een MMM 2200kv combo ingezet. Maar dat lukte niet met een 12T pinion dus moest ik er een 26T pinion inzetten (vanwege de diameter van de motor). Dat ging opzich wel goed, maar werd wel heet. Nu is het geval dat het midden diff kapot is. Kwam allemaal smeer uit. Ik was aan het rijden en opeens stopte hij er mee. Weet iemand hoe ik dat kan vervangen? Greetz, Stijn
__________________ Brushless E-LST MMM -- Brushless E-REVO EZ-run -- ARX540 -- Riviera -- DX3S |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |