![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2005 Locatie: utrecht
|
Kleine update wat nieuwe onderdelen besteld, Shocks en rockers rondom vervangen. Deze had ik al een tijdje terug van ebay had gehaald, deze zijn vast gezet met titanium revo schroeven. Even voor de looks een snel plaatje hoe die er nu bij staat. ![]() Zodra de rest binnen is zal ik alles netjes demonteren en grondig schoonmaken.
__________________ Ze hebben alcohol in me bier gegooid en daarom rij ik iets minder |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
dat motortje lijkt veel op 1 van Hacker mischien ens kijken daar.
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
hmmm.. De motor lijkt eigenlijk op een feigao of een namaak ervan. gr koen
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2005 Locatie: utrecht
|
Ik zit niet stil, maar het is wachten op een lipolader en wat extra onderdelen. Wachten duurt soms erg lang, zeker als je er op gebrand bent om hem is flink uit te testen.
__________________ Ze hebben alcohol in me bier gegooid en daarom rij ik iets minder |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
....foutje....
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen M-03/T3-011 (in aanbouw)/Transponder 6609697 |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
| Citaat:
Ps. mocht hij ooit weer te koop komen te staan, dan heb ik zekers interesse! groeten remie
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
|
Ik zit nog steeds met smacht te wachten op een update Overigens ben ik sinds een maand geleden weer in bezit gekomen van Revo, de E versie wel te verstaan. Zodra ik het wat rustiger heb met school ga ik weer het een en andere proberen uit te tekenen, gewoon omdat ik het leuk vind ![]() Het wordt wel een compleet andere opzet, hoe dat zien jullie dan wel M.v.g Remie
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2010 Locatie: Odijk Leeftijd: 16
|
die motor zit normaal gesproken in een Acme raptor. is dus een 1/10 motor en nog slecht ook. maarja. ik neem aan dat je die niet gaat gebruiken?
__________________ Traxxas Bandit/Rustler VXL(omgebouwd) Met ezrun sc-8 combo @ 147kmh, 2S 4000MAH en 5000MAH 30C Zippy Lipo, 4S 5000MAH 30c Turnigy Lipo, Trophy Truggy Flux |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Uhmm, paul.. Dat die dezelfde kleur heeft als die uit de acme, dan hoeft het toch niet te betekenen dat het ook dezelfde is..
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #73 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
want paar keer goed over steen schuiven met die schroefjes en dan ben je je kopjes kwijt, en zie dan maar het overige deel van de schroefjes eruit te halen. Dus mijn tip is verzink de schroefjes die op de grond kunnen komen, dat zal dan alleen onder je diff's zijn.
__________________ HOBBYTECH STR8 EP+4S LIPO--- E-REVO BRUSHLESS+4S LIPO CONTROLLED BY SPEKTRUM DX3S |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |