![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Velden (Nederland) Leeftijd: 23
|
ik wilde al lang een brushless monstertruck/buggy maken/ontwerpen. als eerste wilde ik gaan voor een savage, maar omdat deze niet zo'n al te beste wegligging heeft (ik heb zelf een savage gehad) ben ik op zoek gegaan naar een andere monstertruck. uiteindelijk is het dus een revo geworden. ik ben vervolgens begonnen met het tekenen van een eigen ontwerp frame met de volgende eisen: - er moeten 16 cellen in/op kunnen - een differentieel - 1 stuurservo - rc tekno reciever box - Warrior 9920 en een Feigao 540C 8XL hieronder dan een paar pics van het voorlopig ontwerp in autocad. ik hoop dat het een beetje duidelijk is voor iedereen. ik zal het geheel binnenkort in inventor tekenen, dan wordt het wat duidelijker. hier zie je de bovenkant en de zijkant (tvp's) hieronder zie je de onderplaat met de accu slots. hieronder nog een "3d" tekening van een van de eerste schetse. Laatst gewijzigd door remie; 30 mei 2010 om 12:52 Reden: Custom made traxxas e-revo chassis |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Ziet er niet verkeerd uit Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien in het echt.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
omdat ik op het moment te veel dure projecten heb ik ben namelijk ook bezig met het ombouwen van mijn funtana, ook naar brushless. maar ook omdat ik voornamelijk wil gaan bashen met de auto, en daar zijn lipo's een beetje te kostbaar voor naar mijn idee.
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 20 juni 2006 Locatie: dedemsvaart(overijsel) Leeftijd: 20
|
ziet er goed uit ben benieuwt hoe hij er uit komt te zien weeet je ook al welke kap je gaat doen mike
__________________ (tamiya ff01)(tlt-1)(tamiya lunchbox) (tamiya ta03rs)(tamiya ta03r)(tamiya high-lift) |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
waarschijnlijk wordt het een crowd pleazer 2.0 ook wil ik er nog een spoiler op zetten.
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
ik heb ook solidworks maar ik heb nog geen zin gehad om te kijken hoe dat in elkaar zit.
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 25
|
heb je met de bouw van je nieuwe chassis rekening gehouden met de maten/afstanden van het oude? zodat je hem niet te lang maakt en dingen zoals roll center bevestigingen niet te hoog of te laag komen te staan. |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Citaat:
Citaat:
ik ben van plan op het bij een bekende te laten laser snijden/cnc-frezen.
__________________ | Logo 6003D | blade mcpx | shockflyer yak 55 | Wow hotliner | Mpx Funjet | | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 1 januari 2006 Locatie: Dronten, Flevoland Leeftijd: 21
|
Ziet er mooi uit!! Zeker een draadje wat ik ga volgen. Succes ermee Jorrit
__________________ - Kyosho V-one RRR / JP FX12 + Collari - GRP tyres - SPECTRUM DX-3.0 Model Racing Midland |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |