![]() |
| |
#76 (permalink)
|
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Dat uurtje inlopen hielp bij mijn Tiger niet veel. Men, wat draait die aandrijflijn zwaar! Ik heb het al eerder gemeld..Ik ben uiteindelijk aan het schuren geslagen om de tandwielen vrij te laten lopen....
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| |
#79 (permalink)
|
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
@ biersteker. de afschermkapjes van jouw cardanas....zijn die toevallig zo broos als iets? zodat de scheuren erin springen als je ze erop schroeft? ik kan eens kijken, maar denk dat ik hier zulke kapjes nog heb liggen los van tamiya zelf (iets beter plastic). pm maar bij interesse.
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| |
#80 (permalink)
| |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
| Citaat:
Anders moet ik morgen maar even een foto plaatsen... Misschien is het idd zo dat de afdekkapjes te klein zijn. Hier zou een dremel uitkomst kunnen bieden. Had ik eerder moeten bekijken..stomstom!
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 20 februari 2010 om 23:43 | |
| | |
| |
#87 (permalink)
|
| Lid sinds: 19 maart 2009 Leeftijd: 23
|
lopen jou tandwielen al vrij rcw ? ik hab alles geprobeerd van het uitdremelen van de kapjes tot de vaseline :P maar niets helpt de overbrenging blijft erg zwaar waardoor mijn regelaar naar enkele seconde al in z termische beveileging valt ik denk dat ik maar een niewe tanswielenset moet bestellen en hoop dat dan het probleem is opgelost
Laatst gewijzigd door biersteker; 22 februari 2010 om 06:17 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |