![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #76 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
Ik zie dat de meeste van de foto's hier uit imageshack al verdwenen zijn. Deze heb ik nu even bij de hand en zegt misschien al iets: ![]() En anders zal je even geduld moeten hebben. Ik heb alles gewoon wat dichter op elkaar gepropt zodat de uitlaat er nog naast kon. Er bestaat een versie van de kap die breder is om zo'n uitlaat meer plaats te geven. Bij mij past alles (net) onder de smalle kap. wat bedoel je met voering van de rem op de "blokken"? Lost me there.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle Laatst gewijzigd door ShadesInBlack; 18 maart 2010 om 23:46 |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Guest
|
nou normaal is de schijf zelf gemaakt van (ben even de naam vergeten) maar als je gewoon een alu schijf neemt en dan op die metale plaatjes die tegen de schijf komen het (hoe heet dat ookalweer) nja het ''spul'' plakt want het lijkt me dat dat makelijker te vervangen is
|
|
| | #78 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
glasvezel/epoxy schijf Maar dan denk ik dat een stalen schijf beter is, ik denk dat die voeringen snel dichtlopen met aluminium. Maar weet niet zeker. Als ik de keuze heb, zaag ik liever snel een epoxy plaatje uit, maar inderdaad, als alles er al is, dan ben je wellicht sneller klaar met voeringen.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |