![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 19
|
Hallo, Ik ben weer bezig met een nieuw project. Het word een Savage X die omgebouwd naar brushless word door het FLM brushless setje. Dit worden de specs: Savage X onderdelen FLM verlengde chassiskit rem en 2-bak worden gebruikt, alleen achteruit van de motor is dan niet niet mogelijk.. Mamba Monster Max regelaar NEU 1515 1Y motor LST shocks Proline Desert Rat body Proline Commando Beadlocks met Bow-tie 40 series wheeliebar FLM shocktowers Futaba 3PK SS Kokam 6s 4000Mah lipo's Deze week verwacht ik nog wat onderdelen, savage komt morgen binnen en body ook, chassiskit komt vrijdag of zaterdag aan. Ik heb de Revo 3.3 versie van de Desert rat gekozen omdat die ene stukje langer is en dan beter op mijn chassis past, dit omdat die 4cm langer is Hierbij wat foto's van wat ik tot nu toe binnen heb: LST aluminium shocks: ![]() Proline Beadlocks met Bow-tie 40 series banden; ![]() ![]() De body wordt geairbrushed naar het voorbeeld van de Harddrive body van Proline: ![]() Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option Laatst gewijzigd door Joram; 16 januari 2009 om 21:17 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2003 Locatie: Veenendaal Leeftijd: 27
|
Gaaf project! Je vorige project was ook heel mooi, top! * Als ik vragen mag; waar haal je het geld vandaan voor zulke projecten op 15 jarige leeftijd?
__________________ Sea Jet Evolution, Hydromite, CR-01 Tamiya Unimog, Revo brushless, Hong Nor Nexx8 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
hahaha. Ik werd eerder wel wat gesponsort door ouders maar nu kan ik het zelf makkelijk verdienen. Ik werk bij A.H. en ik doe de zondagkrant, goed voor minimaal 150 euro per maand Het is wel een rib uit m'n lijf al die kosten maarja, ik heb verder geen dure hobby's (nu lieg ik) Heb paar jaar trug ookal dure hobby gehad wat ik nu nog een beetje tussendoor doe: modeltreinen Heb hier een hele grote baan staan, nog lang niet af maarja, dat gaat me nog handenvol geld kosten en wil eerst dit een keer af hebben. Deze auto gaat trouwens niet in de verkoop Als het goed is komt er morgen een update, dan verschijnt de savage en body, en héél misschien de allu chassiskit. Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option Laatst gewijzigd door Joram; 14 augustus 2008 om 14:24 |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
UPDATE Vandaag de Savage X roller van SanderMT2 gekregen en mijn Proline Desert rat body van Liquid RC was ook aangekomen. De body word morgen verstuurd om te worden geairbrushed Ik heb de savage even in elkaar gebouwd met standaard chassis, mijn FLM kit komt pas maandag/dinsdag.. ![]() ![]() ![]() Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option Laatst gewijzigd door Joram; 15 augustus 2008 om 20:49 |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Nope, zitten netjes van de boel af Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Oegstgeest, ZH Leeftijd: 18
| Citaat:
Wat betekent FLM btw? is dat eem bedrijfsnaam of betekent het iets van Full Alluminum? Zo een Truggy wannabe MT, dus je wilt er een race savage van maken of een non-limit Monster Truck/Production Monster Truck hoe ze die noemen. Maar die Neu motor dat is volgensmij niet dezelfde als die van Castle Creations. Waarom neem je hun combo niet, want die is volgensmij al uit in de States. Ziet er erg nice uit verder. | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
FLM = Fast Lane Machine Castle creations heeft NEU overgenomen, dus ze zijn wel van CC maar worden eigenlijk door NEU gemaakt. Welke combo? De Mamba max combo is echt niks op de Savage, of bedoel je met de MMM regelaar? ( Zou ik niet doen, schijnt vaak kapot te gaan ) | |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
MMM v2 komt binnekort uit, die heeft geen problemen meer www.fastlanemachine.com Ik ga er een race savage van maken ja, robuustheid van MT, looks van truggy Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
Wat heb je voor die Savvy betaald btw? | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |