![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
Al zat daar een kinderwagenchassis onder, die ziet er nog altijd zalig uit door die kap! Ging dat geen zwart beest worden trouwens?
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
waar wacht je op En niet zeggen dat je geen tijd hebt, want dan ben je de enige hier.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2009
| Citaat: ziet er goed uit verder grt frank |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 juli 2009
| Citaat:
Turn Force Servo liggen? of andere yankee onderdelen? Of weet je waar je dit spul krijgt? mvg Racingfever | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juli 2009
|
hoi sorry dat ik zo laat reageer, maar als je de onderdelen nog hebt ben ik zeker geinteresseerd! Stuur anders ook een mail naar mijn eigen email racingfever@live.nl want op het forum ben ik niet zo vaak,mvg Norbert |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2007 Locatie: Tienen Leeftijd: 28
|
Hallo. Ik heb gisteren samen met men schoonvader een wagen gevonden in een verlaten huis het huis staat zeker al 10jaar leeg en verlaten en we moesten dat nu van de gemeenten gaan leeg maken. Nu ik ben al even met rc wagens bezig wel schaal 1/10 tot 1/18 maar deze wagen heeft nu al men hart verroverd. Na een uur zoeken ben ik er op uitgekomen dat het zou gaan om een Yankee maar weet totaal niet wel model of wat dan ook meer. Kunnen jullie mij hier bij helpen. De wagen is in zeer slechte staat maar dat is geen probleem ik doe niets liever dan sleutenen en afstellen enz.... Je kan mij steeds mailen op het adres smekke101@proximus.be Ik weet niet hoe ik hier foto's op moet krijgen want het lukt mij maar niet maar dan mail ik er foto's van door. groetjes Kristof |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2009 Locatie: middelharnis (ZH) Leeftijd: 18
| 2x porsche yankee schaal 1/4 aangeboden > Modelbouw - Auto's > Diversen > kapaza.be misschien dat iemand er wat aan heeft?
__________________ Rustler VXL + 8000mAh = |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |