![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 41
|
Ben bezig met een Mercedes C11 kap voor de M18 ![]() ik ben begonnen met een gips afgietsel van de Rothmans porche. Die heeft een lelijke stompe neus en lastige diepe luchtinlaten die de electronica in de weg zitten. Met gips kun je eenvoudig modeleren, stukken er bij gieten of er afschuren. Ook zit de posche kap in de weg voor de voortse dempers. ![]() ![]() ![]() Is wel een tijdrovende klus. ![]() Onderdelen voor de vacuum bak, links gat voor stofzuiger andere gaten voor luchtverdeling in de bak. ![]() Bij leenbakker vond ik voor 10 euro een electrische barbeque, verwarming element er uit gehaald rest in de conainer gedumpt. Daaromheen een alu behuizing gemaakt ![]() en in een keer gelukt ! ![]() ![]() er zaten alleen te veel details van de mal op de kap, dus moest de mal beter. Ik heb een kap getrokken in wit ABS kuststof en die gegrond, geplamuurd geschuurd enz. Daarvan heb ik weer een nieuwe gipsafdruk gemaakt. Die is wel naar mijn zin. ![]() ![]() ![]() Moet ik alleen nog een "binnen"kap maken voor de voorlampen.
__________________ LIFE IS TOO SHORT, ENJOY IT! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
waar heb je je kunstof van daan???
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
fantastisch! ik doe je het misschien wel na Als ik het goed heb, gebruik je die omgebouwde bbq, waar je bovenop een ?lexaan?-plaat verwarmt, en die dan met een zelfgemaakt stofzuiger-vacuum-machine over de mal zuigt? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juli 2007 Locatie: Tilburg Leeftijd: 31
|
puik werk hoor! Mooi gedaan!
__________________ Tamiya TXT-1 (basher), Tamiya TA-03S Corolla, TA-02 off-road (verlengd), M-03M Fiat 500, TA-01 Celica, DB-01 Durga, TamTech-Gear Porsche en GTO, HB Lightning Stadium MMM! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
|
ziet er erg netjes uit. ik vraag me alleen af, dat deel onder die voorruit, hoort dat zo? Gr. Tim
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
ok dank je wel
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 41
| Citaat:
die moest ik wat ruimte geven.
__________________ LIFE IS TOO SHORT, ENJOY IT! | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 10 februari 2004 Locatie: Zoetermeer Leeftijd: 24
|
Wanneer kunnen we de eerste 1:12 Oscar edition body vinden? Dan houd ik me zeker aanbevolen! Puik werk weer Oscar! Groet Robert
__________________ Sponsored by: BD-Racing, Speedtech RC, Thunder Tiger and Airbrush-Attack. Supported by: Shepherd and TeamC Benelux |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
| Citaat:
aha, dat verklaart een hoop.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |