![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) |
|
Mijn complimenten voor deze zéér gave auto, erg mooi gemaakt ![]() Ook het filmpje ziet er geweldig uit, ik wou dat ik zulke filmpjes kon maken. Héél netjes
__________________ ============================== ___ ___De Tumbler Begint___ ______============================== | |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 24 maart 2008 Leeftijd: 18
|
Hallo, Ik heb wat op internet gekeken en ik heb trialers gezien van mad max DEEL 4. en ook heb ik al wat stukjes gelezen dat er in de toekomst eens een deel 4 van mad max uitkomt. Ik heb hier een paar linken van youtube naar zon trialer. maar natuurlijk ziet iedereen dat dit filmpje bestaat van allemaal stukjes van andere films. maar het idee is er wel al. YouTube - Mad Max 4 fan trailer YouTube - Hugh Jackman as Mad Max Fury Road fan trailer en het idee dat ze nog een mad max willen maken YouTube - George Miller Mentions Mad Max 4 In A Interview Gr, Marijn |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2007 Locatie: brugge Leeftijd: 41
|
ik heb je draadje eens door gelezen en het resultaat is gewoon geweldig goed gelukt . ook een zeer mooi filmke. dat is echte modelbouw je kan hem op de kast zetten want het is een prachtstuk maar het leukste vind ik dat je er nog echt mee kan rijden ook proficiat nog veel plezier er mee
__________________ hier vind je mijn foto's met m'n goeie en minder goeie ervaringen http://picasaweb.google.com/swordfishkind |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |