![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 7 december 2008 Leeftijd: 20
|
Hallo ik ben vrij nieuw in de wereld van de(vintage) rc wagens Heeft iemand een idee van wat zo'n originele grasshopper met electronica met wat slijtage ongeveer waard is?? Gewoon uit interesse voor de waarde die deze wagentjes tegenwoordig hebben |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
Eindelijk nog eens een update Ik gisteren nog wat verder geschuurd aan de body, deze is nu klaar om in de grondverf gezet te worden, het kleurtje voor erop is ook al gekocht, maar laat dit nog even een verrassing blijven: ![]() Ik heb zelf een batterijklepje gemaakt aangezien het originele niet meer aanwezig was, en aangezien ik de originele bumper nogal lomp vond, heb ik ook deze vervangen door een sportiever exemplaar (zelfgemaakt uiteraard): ![]() ![]() De voorste draagarmen worden waarschijnlijk ook nog gestript tot zwart, maar eerst zal de body een nieuw kleurtje krijgen (volgende update zal deze keer géén 4 maand meer duren |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
pff examens zeker? mooi begin. Bumpertje ziet er zeer goed uit, maar zal functioneel nu zijn. Eén botsing (zelfs licht) en hij staat krom. Plus eventuele schade waartegen je rijdt. Uit ervaring.. Je kan dezelfde vorm verkrijgen met een kunststof plaatje.
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2007 Locatie: Leiderdorp Leeftijd: 30
|
Spuit de oorspronkelijke bumper zilver en je hebt een mooie bullbar. Nadeel van dat aluminium bumpertje is dat als je tegen iets aanrijdt met de voorwielophanging die aan gort ligt (weet ik uit eigen ervaring met een Tamiya-buggy met zo'n klein bumpertje + een muur |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: West-Vlaanderen Leeftijd: 22
|
met een 380-motortje is de snelheid ook niet enorm hoog (heb eigenlijk nog maar 2 minuten gereden ermee) dus ik denk niet dat de auto het zo hard te verduren zal krijgen. Heb nog maar 1 keer een draagarm moeten vervangen in 6 jaar modelbouw, en was dan nog wel met iemand anders aan de zender |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
schoon! Pobeer eens met een beetje aceton of die verf er niet af gaat. Misschien nog je bumpertje in het zwart?
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |