![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 maart 2008 Locatie: Nederland, Maastricht Leeftijd: 19
Weblogartikelen: 1 |
Hallo Allemaal, Ik ga in de carnavalsvakantie op wintersport en de tamiya xc gaat mee. Nu ga ik een aantal aanpassingen maken eraan om hem bestand te maken tegen alle elementen zeg maar. Hij is al zwaar aangepast , hij is van douwe geweest maar nu uitgekomen bij mij. Heb even zijn foto's gebruikt om duidelijk te maken hoe ik de rolkooi ga maken ( dit gebeurt overgens dinsdag ); ![]() ![]() De cabine is al zwart. Het grijze gedeelte wordt gemaakt uit mini traanplaat en wordt vast gebout. dus stukje recht koper achter buisje maken en dan door het traanplaat boren en koper en dan bout erdoor. Wellicht beetje onduidelijk maar zal wel duidelijk worden
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z Laatst gewijzigd door tamiyam03freak; 28 april 2009 om 17:36 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2005 Locatie: bolsward Leeftijd: 34
|
LOL ik denk ik, ik ken die werkbank ergens van leuk dat ik hem zo ook weer eens tegen kom.. zelf heb ik alweer een xc, alleen pajero nu. waarbij ik een heel interieur maak en rolbeugels enz enz... 1 maart is er nabij utrecht trouwens een scale meeting
__________________ Der Crawlmeister!!! Xr10 Viper!!! und der mini crawlmeister MRC pro bj mini |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2008 Leeftijd: 18
|
1 maart? Eind van de vakantie! Ik ga proberen m'n vader over te halen te komen Ontopic: Succes! Ik hoop dat het lukt (wel een mooi plan iig).
__________________ Tamiya CC-01 Volkswagen Race-Touareg met autoambulance Tamiya DF-03Ra Mitsubishi Lancer Evolution X |
| | |
| | #5 (permalink) |
Jammer dat ik dan nog in Oostenrijk zit anders was ik er misschien wel bij. Vanmiddag ga ik eerste update doen, heb gister ook al iets leuks verzonnen. Eerst maar even koperen buisjes halen..
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z |
| | |
| | #6 (permalink) |
Zo hier al wat ik vanmorgen heb gedaan : ![]() Skid plate gemaakt, toch uit koper aangezien ik dan de rolkooi ook hier kan solderen. ![]() Ook een ventilator ( meen van een computer ). ![]() Geen idee waarvoor het eigenlijk bedoeld was maar het werkt prima. Van binnen is alles goed ingevet , en schroefjes met locktite vast gezet. ![]() Verder in de cabine al traanplaatje gemonteerd waar de schakelaars uitkomen ( 1 van de regelaar en 1 van de fan ) Vanmiddag ga ik alles afmaken waarmee ik mee ben begonnen en evt verder gaan met de rolkooi.
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z Laatst gewijzigd door tamiyam03freak; 10 februari 2009 om 13:03 |
| | |
| | #7 (permalink) |
En wat ik vanmiddag heb gedaan : ![]() Ziet er wel netjes uit voor mijn doen, zeker gezien waarvoor hij gebruikt gaat worden. ![]() Is super strak aan de onderkant , zit vast gebout op nog 2 alu verstevingingsplaatjes. ![]() Wellicht vanavond nog een post met begin rolkooitje.
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z Laatst gewijzigd door tamiyam03freak; 10 februari 2009 om 17:11 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2008 Locatie: nederland heerlen Leeftijd: 19
|
ben benieuwd naar het eindresultaat dat stukje traanplaat is trouwens wel mooi
__________________ Kyosho Inferno - Traxxas Jato - Traxxas Slash - LosixxxBK2 - Losi microt/dt - Tamiya Dt-02 |
| | |
| | #11 (permalink) |
Vandaag helaas niets kunnen doen aan de xc omdat ik ons alfa'tje weer moest opkuisen na aanrijding.
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z |
| | |
| | #12 (permalink) |
Wat ik nog heb gedaan : - gepoetst - bandjes geknipt - banden op velgen gelijmt - begonnen aan rolkooi foto's zullen nog volgen, morgen en zaterdag ga ik veel eraan werken.
| | |
| | #13 (permalink) |
Vandaag geen stagedag maar lekker vrij Ben vanmorgen al om 9 uur begonnen met meer ashoesjes te halen en een brandertje voor de rolkooi. ![]() ![]() De vering heb ik ook nog aangepast met dingen die ik nog had liggen. ![]() En al een wazige foto ( letterlijk ) van de rolkooi. ![]() Overgens er ligt nu een meter sneeuw onder bij ellmau , dus ik hoop dat het nog wat is om te rijden. Jullie horen nog van me !
| | |
| | #15 (permalink) | |
Weblogartikelen: 1 | Citaat:
Overgens heb ik expres niet 3 buisjes op 1 soldering gedaan aangezien als hij omkiept daar al het gewicht op komt en de kans dan groter is dat hij breekt. Vandaag dat ik hem iets naar voren heb gepakt. groetjes
__________________ M03 - Race , M01 - classic , M03 - Clubman estate , M03 - '06 Mini, HB Cyclone Hara, F-350 Highlift, Kyosho FW05 + 2x Mini-z | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |