![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #181 (permalink) | |
| Lid sinds: 1 augustus 2008 Locatie: Wijk aan Zee Leeftijd: 17
| Citaat:
__________________ Brushless E-LST MMM -- Brushless E-REVO EZ-run -- ARX540 -- Riviera -- DX3S | |
| | |
| | #182 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: BE Zichem Leeftijd: 19
|
ik ga ze tog zelf houden Heb ze net uitgemeten en de onbelaste spanning zit nog steeds boven de 20v na een tijdje niet geladen te zijn. De accu zelf ziet er trouwens nog zeer goed uit ook hoor! Nu maar hopen dat hij men buggy niet vernielt! grtzzz
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| | #184 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: BE Zichem Leeftijd: 19
|
weet ik, ik heb nogal een redelijke bruut rijgedrag. Ik geeft het zelf toe en het is waarschijnlijk daarom dat alles zo warm word ook. Maar eens kijken wat het doet met een 5s grtzzzz
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |