![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2008 Locatie: BE Zichem Leeftijd: 19
| ![]() grtzzz
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| | #32 (permalink) |
| ![]() en met een buggy kun je trouwens wel wheelies maken hoor! check youtube maar eens maar nu naar de conversion
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 19
|
Ok, je kan er wheelies mee maken met een sterke vertanding, maar of dat nou fun is... Een buggy moet aan de weg kleven, geen wheelies maken in mijn opzicht Zorg dat je de accu aan 1 kant doet, en de motor, regelaar aan de andere kant! Eerst alles los neerleggen wat je goed lijkt, voordat je definitief gaat boren in het chassis voor bevestigingen Ik zou toch op 5S gaan rijden, scheelt veel! De motor vroeg anders helemaal niet veel A. Ik kon 20 min. uitrijden op 3300Mah, terwijl hij ''zogenaamd'' veel A. trekt volgens jou. Als hij echt zoveel A. trok was me accu VEEL eerder leeg.. Maar nu weer lkker ON-Topic Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option |
| | |
| | #35 (permalink) |
|
ok bedankt! morge is de combo er plus een update ik kan niet wachten! de indeling zal ik dan volgens Joram doen grtzzz!
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Ik denk net aan iets, de bevestigingsgaten van de motor zijn dit weer engelse maten, zoals veel bij losi gebruikt wordt? En zouden er schroeven bijgeleverd worden ofniet? grtzzz
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 1 december 2006 Locatie: Almelo Leeftijd: 19
|
Hoe bedoel je engelse maten. Motor heeft gewoon standaard maten hoor! iig de 1:10 motor van me had dat gewoon Ik weet niet of er schroefjes bij komen, bij sommigen is dat zo.. Greetz, Joram
__________________ Standard is not an option |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
ok alles is binnen en ziet er netjes uit! update volgt straks! Alleen bij het programeren loopt het fout, de cd is geinstaleerd maar de esc word niet herkend Ook moet ik de draden nog aan de motor solderen, heeft iemand hier tips voor? grtzzz
| | |
| | #40 (permalink) |
|
heb net proberen te solderen en het lukt gewoon NIET De tin smelt mooi maar hecht niet, ik gebruik een 60W bout en gewone tin(zonder harskern) grtzzz
| | |
| | #42 (permalink) |
|
ik heb beide delen opgeschuurd, maar heb net met tin met harskern geprobeert en dat lukte wel dadelijk een update! grtzzzz
| | |
| | #43 (permalink) |
|
UPDATE 2: Eindelijk hij is er! maar genoeg gezeverd! Hier zijn de foto's van men combo, mss is er dit weekend al een rijdend model beschikbaar ![]() beginsel van motorsteun ![]() nogmaals ![]() ![]() grtzzz en weet mss iemand iets voor men computerprobleem? ![]() ![]() de volledige inhoud
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 Laatst gewijzigd door Joren G; 1 mei 2009 om 09:19 |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
nog geen, voorlopig ga ik eens proberen met een stickpack(3600mah deze had ik nog liggen)) omdat het geld nu wel op is Zou rijden hier een beetje mee lukken? ik verwacht totaal geen bom hoor maar ewon cruisen en wat optrekken zit dat erin? grtzzz
__________________ Traxxas: rally, summit, slash 4x4, Spektrum DX2S//Blade 120sr, Blade sr, donuts elipsia, Pkz trojan, Pkz night vapor, MPX merlin svenson electra, svenson westerly+Spektrum DX8 Laatst gewijzigd door Joren G; 29 april 2009 om 20:35 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |