![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2007 Locatie: Amsterdam
|
Ik heb deze week een OFNA Hyper Mini STe besteld, een electro 1/12 kit van OFNA met drie full metal diffs. Komt uiteraard een brushless set in. Ik heb een Mamba Monster Max liggen, 60mm 1300kv medusa en een Hyperion 6s35c2600mah accu. Ben benieuwd of dat allemaal gaat passen. Ik ga er waarschijnlijk grotere banden op zetten voor wat meer bodemvrijheid. website: OFNA Racing Specs: Length:370 mm Front Width:305 mm Rear Width:290 mm Height:160 mm Wheel Base:240 mm Weight:2041 g ![]() ![]() edit: nieuwe kap Laatst gewijzigd door drkdgglr; 3 september 2009 om 14:52 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
|
Moooooi! Ziet erg netjes uit, zal zeker een erg leuk ding worden om mee te rijden gok ik zo. Maak ook eens een paar foto's van dat ding met een 1/10 of 1/8 ernaast, ben daar wel benieuwd naar. (Als je tijd over hebt) |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Hier een paar vergelijkingsfoto's van een e-revo vxl met oa een crt.5 (ook 1/12): RC-Monster Forums - View Single Post - Comparison pics of E-Revo VXL ... |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ofna en Hobao zijn hetzelfde. 't-is maar net waar je de auto koop. Ik dacht dat het een kit was, maar zo kwam de auto vandaag uit de doos: ![]() Naast een Slash: ![]() Naast een Muggy: ![]() De motormount: ![]() Er gaat een normale maat servo in: ![]() Stalen aandrijfassen en swaybars standaard: ![]() Center diff en mod1 tandwielen!: ![]() Mamba Monster Max regelaar, 60mm medusa, servo en 6s accu geinstalleerd: |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
nee, nog niet gereden. de diffs worden standaard geleverd met vet erin. dus ik ga eerst de diffs vullen met diff-oil. De center diff heb ik net gedaan. Volgens mij zijn de diffs net zo groot als die in een e-maxx / e-revo (iets lager, maar wel breder diff-huis). Laatst gewijzigd door drkdgglr; 12 juli 2009 om 11:22 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Klopt, ik had eerst de MMM erin, maar dan paste de kap niet. Dus nu heb ik er een MGM 8s140a regelaar ingedaan en een bec van dimension engineering. De MGM wilde ik een een E-Maxx gaan gebruiken, maar nu gaat de MMM maar naar de E-Maxx. De nieuwe mamba max pro zou volgens mij een mooie regelaar zijn voor deze auto op 6s. De mgm is nu een beejte overkill. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 oktober 2005 Locatie: amersfoort
|
Haha is 6S op een 1/12 sowieso geen overkill?
__________________ Hpi micro rs4/Hydro&Marine Skater XL MKII/MHZ micro iceberg/Losi mini lst/Traxxas rustler VXL/TGR sinister/TT FM-1e/HPI F10/FG Sportline/ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Ik zou het ook eerder richting een 1:10 set gezocht hebben , dit lijkt me zware overkill.... Een pak 'm beet 5,5 turns gewoon op 2s lipo , daarmee gaat m'n DB-01 al 65 met ruimte voor meer
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Die MedUsa heeft maar 1300kv, bij 6S zit je dan dik onder de 30000 RPM. Zoals drkgkllr (ofzo) al gezegd heeft is dit een heel efficiente set-up en zal ie dus lekker hoog kunnen vertanden waardoor de topsnelheid goed zal liggen en de trekkracht zal ook niet té overkill zijn.
|
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Ik heb deze setup, maar dan met de MMM, gebruikt in een Slash. Met 12/40 vertanding liep deze 80km/u (gps gemeten, met beperkte ruimte) en werden de lipo's, motor en regelaar niet warm. Ik kon de motor nog vastpakken met mijn hand.
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |