![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2004 Locatie: prov.groningen Leeftijd: 45
|
Jawel, kheb er nog een gevonden, nieuw in de doos. Een TA04 Ferrari modena. word vervolgd.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction Laatst gewijzigd door Ferrari F 2005; 4 januari 2011 om 14:00 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: Landen (BE)
|
Leuk ! Ik heb ook een TA-04S maar rij er helaas niet zoveel meer mee. Veel succes verder nog met dit mooi projectje!
__________________ Tamiya; DB01/TT01/TA04/DF03Ra - Losi; XXX-BK2 - Traxxas; Slash BL & 2.4Ghz & 7.4v |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
draagarmen er niet fraai en optisch mooi uitzien.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
En dan heb je na wat sleutelwerk een TA04 s chassis met een wielbasis van 257 mm. ![]() Ford focus wrc 03 body plus velgen en rallybanden zijn onderweg, kunnen we weer verder. Daarna noch wat electronica monteren , weet nog niet wat dat moet gaan worden. Nog even een foto van de body. Krijgt misschien wel een aparte kleur of toch gewoon wit.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction Laatst gewijzigd door Ferrari F 2005; 23 augustus 2009 om 19:42 |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Voor weinig een bodyset geregeld, komt volgende week binnen. De Ford Focus WRC 03 uitvoering. ![]() incl. rally velgen en de banden.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
meer om het uiterlijk gaat , want met een TA04 in het zand lijkt mij geen optie , hooguit eens een keer op het asfalt.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Hallo, De TA04 s incl. Focus kap en wielen plus rallybanden is te koop. incl. sport tuned motor. alles is nieuw.
__________________ FG sportsline - Tamiya Leopard 2A6 FO Tank Tamiya Leopard 1 under construction |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
mooi Ik ga ook een TA-04 S bestellen. Zal een calsonic skyline kapje bijzitten maar er zal wel iets anders op komen. Btw, rijd dit model goed? kbedoel dan dat systeem met die riemoverbrenging, is dat goed? of heb je daar veel problemen mee?
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2008 Locatie: Belgium - Heist op den Berg Leeftijd: 29
|
Dit model rijd goed ja, ik heb destijds toen deze verscheen de Tamiya TA-04 Type R gekocht. (ik heb deze nog steeds) Die riemen zijn ook goed, heb vroeger toen ik met dit model reed slechts 1 stuk gereden.
__________________ I love R.C. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |