![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #106 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
Ik had de advertentie op gereserveerd gezet, maar de ad is inmiddels door forumbeheer verwijderd. De Mog heb ik nog staan.
__________________ Crawlers | XR10 BJ4 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #108 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juni 2011 Locatie: Belgium - Brugge Leeftijd: 20
|
Olalala, Als Ghossie de Mog gaat afbouwen wordt dat zekers weten een prachtig model. ik kijk er al naar uit. =)
__________________ http://zillion-modelbouw.jouwweb.nl/ HPI savage 3.5 - tamiya M-05 - Kyosho Pure Ten EP III |
| | |
| | #109 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2011 Leeftijd: 39
|
Haastnooit: Wat een enorm mooi project zeg... Ben net nieuw op dit forum en het het verslag ademloos gelezen... Respect hoor!! Super ook dat de Unimog afgemaakt gaat worden. Gefeliciteerd Ghossie.. Je hebt net als Haastnooit een aantal mooie projecten lopen (nou je...rijden eigenlijk) Succes!! En ga het zeker volgen. |
| | |
| | #111 (permalink) |
|
Zal ik iets van de opbouw kwijt maken, zodat je zelf toch ook nog "echt" aan de bak moet Bedankt voor de complimenten guys !
__________________ Crawlers | XR10 BJ4 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #113 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2008 Locatie: HobbyPlace
|
Zow Ronald je kan er nog één daggie van genieten en dan gaat de "MOG" naar mogland, hier in t dorp hebben ze redelijk wat van die dingen omdat hier een vriendenclub zit met die dingen, daar ga ik dus ook even het kleurnummer halen zodat er een echte mogkleur opkomt. ![]() Dit moet de kleur worden, de velgen blijven zwart echter de ring ga ik rood maken om het mooi af te laten steken. Ik zal maar niet verder ingaan op de details, straks wil hij hem niet meer missen .
|
| | |
| | #114 (permalink) |
|
Hahahaha, nee hoor een deal is een deal. Ik wist niet dat je in mogland woont, dan istie bij jou dus helemaal op zijn plaats.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |