![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
om precies te zijn de "Pro-Line Flat Iron G8 1.9 Crawler Tires W/Memory Foam" ik heb nog helemaal geen verstand van de banden met welk profiel voor ondergrond het beste is. ik vond deze er mooi uit zien en waar het me vooral ging is dat hij ruim 12 mm groter en 4mm breeder is. maar ik moet me ook eens gaan verdiepen in de banden. net weer even biuten in de verse sneeuw gereden en dat gaat een stuk beter dan het al aan gestamte Gr Sander. |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
2.2 inch is ook leuk, aleen moet je hem wel even flink verhogen, anders lopt de boel aan...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Citaat:
even hoe zit het nu met jou kap is die al klaar of niet?je moet wel een heeeeeeele mooie body krijgen, denk ik Gr Sander. | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2009 Locatie: Tollembeek (BE) Leeftijd: 14
|
Even een vraagje : Werken de lichtjes ? En zit er geluid in ? Heb al filmpjes gezien waar er geluid in zit als je snapt wat ik bedoel... Later ga ik waarschijnlijk ook een F350 kopen (2 de hands) en die helemaal oplappen + veel upgrades voor veel show te hebben Hoeveel moet ik ongeveer tellen voor een F350 + lichtjes en dat geluid ? €1000 ? P.S. Ziet er heeel knap uit tot nu toe ! Zeker de kap heeft mooi kleurtje gekregen ! Die auto word/is echt AF gewoon ! ![]() Heb respect voor dit werk ! Groetjes
__________________ E-Maxx te koop !! : http://www.modelbouwforum.nl/forums/...l-hop-ups.html |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2006 Locatie: Gavere/België Leeftijd: 32
|
Toen ik 12 jaar was was ik aan het twijfelen of ik wat kauwgum of een andere snoep ging kopen, want dat was toch 5 frank duurder.. En ik was heel erg blij met mijn taiyo buggy van €50 of zo toen. €1000...
__________________ Protech Enigma XR Oldtimers Kyosho Raider Pro, PB alpha, MRC Buffalo, Kyosho Burns, Tamiya Blitzer Beetle |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Sander: Mijn kap is in behandeling. Ik heb vernomen dat er iets fout gegaan is,en dat er bepaalde delen over gedaan gaan worden, geen major problemen eigenlijk... Zal wel evne een update posten straks. En iets met gladheid, doet natuurlijk niet veel goeds in ene schade herstelbedrijf tussen al die 1:1 auto's... Maar goed nogmaals, ik wil je topic niet kapen, of vervuilen, dus deze dinkjes vallen te lezne in mijn eigen topic. Wel nice dat je er naar vraagt btw! @ lexboy: Reken op een 500 euro voor een complete highlift, met toeters en bellen. Mijn project zit inmiddels over de 2000,00 heb ik vernomen Ontopic: Zeker mooie banden geven meteen wat meer bad bone aan de truck! Zeker een leuke oplossing vor het schakelprobleem, dit had ik ook, ik heb het opgelost door 2 alu kogel-links express niet uit te lijnen ten opzichte van elkaar.... Ze ik nu op 1 plaatje dat jij het spurgear cover niet hebt gemonteerd ??? Is daar een reden voor ?, of was je daar gewoon bezig ?
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
zo en toen was er een pakje en ja daar is de 4 link systeem, nieuwe vering, en de carbon steel aandrijfassen. ![]() dus de auto weer uitelkaar. ondertussen bouw ik de auto met mijn ogen dicht en ja het is een troep maar ik weet alles te vinden. ![]() de onderdelen voor de 4 link systeem. ![]() dus "een schroefje hier, een schroefje daar". alleen jammer dat er geen tekening bij zat, nu moest ik af en toe even naar de pc om instructies van de side junfak te bekijken. ![]() de voor as compleet. ![]() achter as compleet. ![]() toen het link systeem. en jeetje he wat gaat zwaar om de kogelkwiklinks er op te draaien. maar goed zijn we lekker bezig lflflde assen gemoteerd, en het ziet er nu al mooi uit. en alles past pefect, echt 100% goed. er zitten zelfs extra schroefjes, boutjes, 1 extra kogelkwiklink en wat vulbussen. "helemaal top". ![]() toen de shoks, dat ging lekker snel en dit paste ook pefect inelkaar. alles zit er bij, olie, exrta Eklips en rubbere ringetjes. ook dit gaat 100% goed inelkaar en ziet er ook super mooi uit. ![]() ![]() nou alles er op schroefen en je krijgt meteen een heel andere F350. ook de bij het link systeem zaten vulbussen voor de shocks. er word echt wel over nagedacht bij junvac over hoe ze hun producten samenstellen. anders hadden de shoks niet gemoteerd kunnen worden zonder de vulbussen. ![]() er komen nu even wat mooie foto's aan. ships en colatje er bij of een biertje en lekker kijken. ![]() . ![]() de body er op en klaar voor een test. alleen nog steeds geen kogellagers, duurt mij nu te lang. ![]() . ![]() . ![]() . ![]() . ![]() . ![]() . ![]() . ![]() . ![]() gr Sander. Laatst gewijzigd door xxsanderxx; 9 januari 2010 om 03:11 |
| | |
| | #43 (permalink) |
|
Dacht dat het JunFac was, met een F, maar goed... Ziet er goed ui, twijfel nog steeds of dit zou passen op de mijne. Dot is wel weer net even een iets andere 4 link dan ik de vorige keer had. Deze pastte helaas net niet.... Twijfelt......
| | |
| | #44 (permalink) | |
| Citaat:
je kunt er elke schokbreker op zetten die je wild (ook de standaart) alleen heb ik voor deze shoks gekozen omdat ze wat langer zijn, dus meer bodum speeling. door de bladveren is hij best stijf en kunnen de wielen niet zo veel bewegen (omhoog en omlaag). met het link systeem blijfen de wielen meer op de grond omdat hij veel kan torsen en heb je dus meer grip op de ondergrond waardoor je dus beter kunt klimmen. Emil. als jij het systeem er ook zou zetten denk ik dat je andere veren nodig hebt, veren die meer gewicht kunnen dragen | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Welke lengte hebben de shocks? Van midden punt gat van onder naar boven. Zijn deze 90mm? Dit ziet er wel erg goed uit zo.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |