![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2009
|
Ziet er leuk en mooi uit. Ja, welke banden ga je monteren? Zo gaan namelijk je velgjes kapot. (Vraagje, hoeveel mm ofset is dit eigelijk? Kan je aan de binnen kant van je velg zien,dan staat er een 3, 4, 5, 6 ofzo.)
__________________ I'am Sierra Drifter - I'am RC Drifter |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2009
|
als je de foto's van de velgen met banden bekijkt is je vraag denk ik beantwoord de banden zijn van yankee 150 mm in diameter 80 en 60mm breed de vraag offset snap ik niet helemaal,3,4,5,6 staat er niet in,heb ik er ook niet ingezet toen ik ze maakte |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Guest
|
Ruilen tegen een Traxxas Slash, met slash kap en ezrun 5,5T brushless ?Echt gaaf, stel je een veld vol met dit soort auto's voor. Wat nu echt gaaf zou zijn is als de motor een startmotor krijgt en deze met een aansluiting aan de achterzijde te starten is, scheelt een hoop gedoe met de body. (ik vond dat altijd wel lastig met nitro, motor starten en dan de auto opbouwen) Of een rotostart vanuit de achterzijde aangedreven, weer een beetje meer schaal, hoewel de groep C volgens mij een startmotor had? Laatst gewijzigd door SCRT Pilot; 18 februari 2010 om 10:36 |
|
| | #25 (permalink) |
| Guest
|
Kwijl Zou het mogelijk zijn de motor in de lengte te plaatsen en een carter/bak te maken met een as die het diff aandrijft ipv een ketting met een haakse overbrenging? Klopt het dat de "drukstang" van de achterwielophanging nog niet gemonteerd is? |
|
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
dit is geen auto,................ dit is mooi maar even een vraag: wat weegt hij nu ? gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2009
|
auto weegt zonder uitlaat en de wielen 8 kg wat weegt een fg auto???,auto heeft alleen mat,motor,wielen banden ed gekost maar wel heel veel uren. een motor ander plaatsen met bak ed is wel mogelijk. maar moet geen jaren project zijn. |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 29
|
8 kilo is idd een mooi gewicht. ik dacht dat hij veeeeeeel zwaarder zou worden, zoals hij op de foto staat komt hij zwaar over. een FG weegt idd veel meer. maar als ik het zo zie kan de auto nog wel lichter. net wat maartje zegt, veel carbon gebruiken. maar dat is de volgende stap zeker. blijf zo doorgaan, enne wel een filmpje van de eerst run he gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |