![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
|
Nu net bij Modelsport de Lancia Delta Integrale 1992 WRC versie gekocht. ze verwachten hem de 29e te kunnen leveren. ben wel erg benieuwt naar dit chassis.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2009 Leeftijd: 23
|
Heb de mijne tijdje geleden weggedaan, reed minder vlot offroad als ik verwachte. Als je gaat off-roaden op platgestampt en gladgestreken aarde gaat het wel. Ik raakte met mijne elk klein heuveltje of het chassis bleef gewoon hangen op een bergje.
__________________ Tamiya DB-01R (soon!) |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
|
nouja.. je moet wel bedenken dat dit in het principe een schaal auto is, een hobbeltje van 10 centimeter hoog is in het echt dan ook al 1 meter hoog, daar zie ik een echte rally auto ook nog niet zo overheenkomen, al helemaal niet op snelheid. Moet gewoon een beetje vloeiende baan voor hebben, maar dat zal wel goed komen denk ik.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2008 Leeftijd: 17
|
Sorry dat ik al zo lang niet meer reageer, maar mijn PC heeft het begeven en ik wacht nog steeds op een nieuwe. Komt volgende week binnen, en dan heb ik weer wat updates! (zit nu ff op de laptop van m'n zus) De bodymounts zitten standaard al bij de kit. Je hebt dus alleen de Dark Impact body nodig. En ik kan zelfklevend klittenband van de Hema (€1,50 voor 50 centimeter, 40 cm nodig) zeker aanbevelen! De kap zit inderdaad hoog, maar de ophanging veert best diep door en zelfs nu komen de wielen al binnen de wielkasten te zitten bij inveren. Hij komt inderdaad al best snel vast te zitten, maar dit is ook een gewone rallyauto en geen Dakarauto, en bij 'gewone' rally's hoeven ze niet over die hoge heuvels, dus dat respecteer ik. @Klamath: Veel plezier ermee! Lancia is ook erg mooi! (zou mijn tweede keuze geweest zijn)
__________________ Tamiya CC-01 Volkswagen Race-Touareg met autoambulance Tamiya DF-03Ra Mitsubishi Lancer Evolution X |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 15 februari 2010 Leeftijd: 26
|
ziet er heel tof uit!!! tof gedaan m8. Lijkt me erg leuk om dit te bouwen. is het goedkoper om er zelf 1 te bouwen? en hoelang ben je er ongeveer mee bezig geweest? Denk je dat ik dit ook zou kan? een rc auto zelf bouwen? (heb nog nooit een rc gehad) mvg Dursun |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 december 2008 Locatie: Utrecht Leeftijd: 24
| Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Hier ben ik weer Ennuh... RTR is goedkoper, maar ik had nog wat (aka: alle) apparatuur liggen dus dan is zelfbouw weer wat goedkoper, al scheelt het alsnog niet veel. Maar het is inderdaad jammer dat bijna niemand meer (model)BOUWt, dat vind ik zelf nog wel het leukste namelijk. Maar zelf bouwen moet lukken. Toen ik in 2006, toen ik 12 was en mijn Touareg kocht, had ik hem ook in een uurtje of 5-7 gebouwt. De handleidingen van Tamiya zijn erg makkelijk te begrijpen en erg duidelijk. Af en toe is iets niet helemaal duidelijk, maar dan zoek je op internet naar een foto van dat onderdeel van het chassis en dan is het zo weer duidelijk wat je moet doen.
__________________ Tamiya CC-01 Volkswagen Race-Touareg met autoambulance Tamiya DF-03Ra Mitsubishi Lancer Evolution X |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
@Mark: Daar heb je wel weer gelijk in. Sorry voor mijn fout... Maar hoe zou je personen die RtR auto's kopen dan noemen? :P Net weer gereden. De banden zijn echt heerlijk op zand/modder-banen, en het chassis is daar ook echt goed, maar on-road (op klinkers) hebben de banden bijna geen grip en omdat het chassis vrij licht is en heel licht en scherp stuurt, is het bijna onmogelijk om hem (op deze banden) in een rechte lijn te houden; je drift voortdurend weg. Op driftbanden is dat misschien leuk, maar met deze banden is het lastig om hem dan in controle te houden en als je probeert af te remmen voor bijvoorbeeld een stoeprand is het vaak al te laat en slip je door. Maar ik denk dat als je er een setje radials onderzet hij wel fijn onroad rijdt. Deze banden zorgen al bij vrij lage snelheden voor ZEER veel onderstuur. Ik zal eens kijken of ik filmpjes kan maken, maar een cameraman zou daarvoor handig zijn maar ik denk niet dat ik die zo gauw vind.
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juli 2006 Locatie: Assen
|
Mooie auto, en nu nog even inschrijven en meedoen met de rallycup in Bergsenhoek. Zie het draadje "rallycup"
__________________ HPI RS4 Rally ....inmiddels een paar.... -corolla-focus-206-evo65-evo6-subaru98-subaru2002- |
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Ik zal eens kijken. Ik weet niet of ik tijd heb, maar aangezien ik nog niet heb gekeken weet ik ook niet wanneer het is. En ik weet niet hoe goed het bereikbaar is, maar een keer meedoen lijkt me wel vet!
| | |
| | #29 (permalink) |
|
Helaas; ik heb het dan te druk met school, en het is niet erg makkelijk om erheen te komen wat betreft vervoer. Ik zou graag komen, maar ik vrees dat dat dus niet zal gaan.
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Correctie op mijn voorgaande berichten: De banden hebben on-road wel erg veel grip. Ik ben de laatste tijd wat meer gaan testen, en ik denk dat de regen het laagje zand heeft weggespoeld (was een nieuwe straat nl.) en de banden nu wel rechtstreeks contact maken met de weg. Sorry voor de foutieve informatie... De servo was er twee weken geleden trouwens ineens mee opgehouden. Ik heb hem opengemaakt, maar niets van schade/corrosie o.i.d te zien. Vorige week weer nieuwe servo's bestelt bij Conrad, die wel goed werken.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |