![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2008 Leeftijd: 18
|
Je kan een Tamiya-setje kopen met spoiler en zijspiegels op een rekje. Ik heb even gezocht en ik denk dat u dit zoekt: nummer 9005947 Ik heb even bij alle winkels die ik ken gekeken, maar alleen die van bovenstaande link heeft het (zoals wel vaker voorkomt. Veel winkels verkopen het niet los, maar Modellbau Seidel heeft het dan weer net wel.
__________________ Tamiya CC-01 Volkswagen Race-Touareg met autoambulance Tamiya DF-03Ra Mitsubishi Lancer Evolution X |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 29 september 2008 Leeftijd: 18
|
Ik, toevallig :P Winkelbesprekingen zijn hier volgens mij verboden, maar andere leden van dit forum hebben mij een jaar geleden op deze winkel gewezen, en ik heb er inmiddels al een paar keer iets besteld en dan kreeg ik het na een halve week goed stevig verpakt en zonder schade thuis. Je hebt altijd €10,- verzendkosten (als je paypal gebruikt in ieder geval), en bij een klein pakketje is dat misschien wel veel, maar je krijgt het dan wel snel en goed verpakt thuis. Succes nog met bestellen (of verder zoeken naar een andere winkel)!
__________________ Tamiya CC-01 Volkswagen Race-Touareg met autoambulance Tamiya DF-03Ra Mitsubishi Lancer Evolution X |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2010 Leeftijd: 34
|
Ik ga deze zeker bestellen. Bedankt. Nu alleen nog op zoek naar de juiste wielen.
__________________ www.paradigitrallyteam.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |