![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
|
mischien... alleen als het schuim van de bumper niet tegen de kap aan zit, doet die bumper niet erg veel om de kap heel te houden.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 1 oktober 2009
|
Nee het zit elkaar niet in de weg. Die andere bumper zat nog 0,5cm tussen. En nu zit er 1,5cm tussen. Dat is dan ook wel een stuk beter. Want dan kan de body toch nog iets bewegen, want anders komen er snel scheuren in. En dat moet ook niet. Maar hier dan even wat bijlages: Voorkant: ![]() ![]() Achterkant: ![]() gr Ivar.
__________________ I'am Sierra Drifter - I'am RC Drifter |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Heeft er iemand misschien nog een leuk zendertje voor me over? Het liefst een 'stuurwiel-zender 2.4 ghz.' Owja.... Heb sinds gister weer een nieuwe (drift)vitrine-kast kunnen regelen. Hier: ![]() Kan ook nog verlichting in, maar is effe stuk, dus moeten nieuwlampjes gekocht worden, vorige lampjes waren al 6jaar oud, en dan word het wel toe aan nieuw lampjes:
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Ik heb weer extra onderdelen kunnen scoren voor me TRF. Moet nu nog een paar snaren, kleine (achter) grote (voor) en dan owjaa, ik heb ook een bak om alles in te doen, met allerlij vakjes, dan is die ook weer helemaal vol. En dan ben ik verplan om de kleinere versie van het bakje ook te kopen en daar andere dingen in te doen, zoals ontvanger, servo, regelaar, motor. Maar eerst mijn TRF rijdent maken. Owja, als iemand van jullie nog voor een 'Tamiya TRF 415 MS' een paar snaren hebben, voor weinig, liefst alleen de verzendkosten. Gr. (foto's volgen van het bakje)
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Ja, voor alleen de verzendkosten is iedereen wel bereid die te kopen. Verkopen is een andere zaak. Maar kijk eens op deze website. Zij verkopen aandrijfriemen zonder de merknaam er op, waardoor ze een stuk voordeliger zijn
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
HEHEHEEHEHEEEE............... Eindelijk is het wrak van me af! Maar even een filmpje en foto's: YouTube - Tamiya TRF 415Ms. eerste test. ![]()
| | |
| | #23 (permalink) |
|
2e test is nu eindelijk ook al geweest. Hij rijd super. Heb al een paar keer mee gereden ook nog in de werkplaats. En hij is lekker snel, nou kijken wanneer de eerste RC DRIFT meting is. En of ik kan komen natuurlijk. Hier linkje van de 2e test: YouTube - Tamiya TRF 415 Ms. 2e test. Owja was dit keer met kap, en in de huiskamer want in mijn slaap kamer ging het een beetje lastig. Maar ben blij dat hij nu weer rijd,en uiteraard goed rijd.
| | |
| | #24 (permalink) |
|
Nog even een paar vragen, teminste iets gezocht: - Yokomo/HPI TE37 velgen. Minimale prijs wat ik er voor geef: € 10,- tot € 15,- incl verzenden. Maakt niet uit of er banden omheen zitten drift als race. - Intercooler & Uitlaat. Minimale prijs wat ik er voor geef: € 5,- tot € 10,- incl verzenden. Graag een beetje nette staat, los ongeveer: € 5,- incl verzenden. - Tamiya TRF 415 snaar voor (groot). Minimale prijs wat ik er voor geef: € 8,- tot € 10,- incl verzenden. Graag nette staat. - Tamiya TRF 415 snaar achter (klein). Minimale prijs wat ik er voor geef: € 8,- tot 10,- incl verzenden. Graag nette staat. - Yokomo D1-sp motor (rood). Minimale prijs wat ik er voor geef: € 12,- incl verzenden. Graag nette staat. Heeft u meerdere spullen van dit, en denkt dat krijg je niet voor deze prijs, gewoon even pm'en dan lees ik het wel. Maar stuur ook even als je één van deze spullen hebt. Betaling, is gewoon via mijn rekening geld overmaken naar jou.
__________________ I'am Sierra Drifter - I'am RC Drifter Laatst gewijzigd door hyundai; 15 maart 2010 om 18:08 |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
| Citaat:
Citaat:
Zoek je deze spullen of verkoop je ze?Of moeten ze de spullen naar je opsturen, en erbij nog geld overmaken naar jouw rekening? Like that's going to happen
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |