![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2010 Leeftijd: 35
|
Hallo allemaal Zal me ook even voorstellen Ik heet Alje Keizer ben 32 jaar en weer begonen met modelbouw. Dacht een goed begin voor het jaar 2010.(iedereen een gezond 2010) altijd wel leuk om een verslag telezen van een andere bouwer. dus maak ik ook eens een verslag over de HMS Matador De HMS Matador wordt geheel van balsa gemaakt Hij wordt 76 cm +/- Even een copy van mijn tekening laten maken bij de multie copy Zo groot kan mijn printer niet aan Even een voorbeeld hoe hij moet worden. ![]() dus binnenkort weer een update met foto's |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Hallo Arie, welkom op het forum. Wordt dit een varend model ? ik vraag dit omdat je hem helemaal van balsa gaat maken , ben zeer nieuwschierig en leergierig , vandaar. succes, ik ga dit draadje volgen, Brandaris |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2010 Leeftijd: 35
| Citaat:
Het wordt een varend model Heb hem eens eerde gemaakt, Maar dat is wel wat jaren geleden 2003 of zo Toen was de eerste test niet echt om naar huis te schijfen groetjes Alje | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |