![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #167 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009 Locatie: millingen aan de rijn Leeftijd: 16
|
Haha oke, is er toevallig iemand in omgeving nijmegen die langs komt naar amersfoort 5 sept, of ik daar dan mee mee zou kunnen rijden? met de mary celeste dan en met een speed bootje
|
| | |
| | #169 (permalink) |
|
Ik hab vandaag foto toestel mee wat bleek nou toen ik foto's wou maken batterij leeg en de reserve lag nog thuis ,maar alles buiten dat ik ben 3 uur beezig geweest om de woning voor in elkaar te zetten, na ongeveer 2 en half uur vloeken en de lijm tanken op de grondt te hebben gesmeten lukte het uit eindelijk,, daarna heb ik van 1 mm balsa hout slijt stripen gemaakt 2x10 recht hoekig die zitten er nu ook op, het ruim zit er nu ook vast in ik heb gekozen voor schroeven na het gekloot met de voor woning wou ik niet het zelfde gekloot, de voor en achter wandt heb ik los gelaten ivm het onderhoudt enz. nu alleen nog afplamuren en gronden, dat kan hij te water
|
| | |
| | #170 (permalink) |
| Lid sinds: 15 oktober 2008 Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel Leeftijd: 49
|
maar geen quote aangehaald maar ligt het nou aan mij ??? Ik snap er echt geen snars van (afgezien van de spelling), wat heb je nu exact gedaan en waar precies ? een foto helpt altijd. Je bent hier tenslotte bezig met een bouwverslag en niet met een of ander ...verhaal over wat er wel of niet lukt zonder duidelijk te maken waarover het precies gaat.
__________________ Te water: Hr. Ms. Tromp & Ms Weser / in de lucht: Revell Fan & Maanraket Kuifje In aanbouw: Hr. Ms. Onversaagd |
| | |
| | #171 (permalink) | |
| Citaat:
sorry maar ik snap niet echt wat je bedoelt? | |
| | |
| | #172 (permalink) |
| Lid sinds: 18 mei 2006 Locatie: Meppel Leeftijd: 35
|
Wat luc zegt is dat woorden alleen niet echt duidelijk maakt wat je dedoeld. Als je nu even een foto erbij plaatst zal het voor iedereen veel duidelijker worden. en kunnen er misschien wel tips gegeven worden Gr Wilco
__________________ In aanbouw: Marina II Varend Wiesel leef niet om te werken, maar werk om te leven. |
| | |
| | #174 (permalink) |
|
Welke snelheidsregelaar heb ik eigelijk nodig, want hij is namelijk iets zwaarder dan geschat dus moet ik dan ook zwaardere motoren nemen, of groupner speed 500e maar is mijn schip dan ook wat langzamen(meer realistieser) en zender heb ik besteld Futaba F-14 FM 40 MHz 4/8/3 NC Zender en aan de linker kan een twinstick voor allebij de motoren en in het midden 2 schuiven voor de masten |
| | |
| | #175 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
| |
| | |
| | #176 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Je kan misschien beter naar een nederlandse modelbouw winkel gaan en daar je spullen halen. Kan je vragen stellen over welke motor, welke regelaar enzovoorts. Krijg je direkt antwoord ook. Ik vond dat wel zo makkelijk. Zal niet zo goedkoop zijn als in taiwan/china, dat is dan jammer.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #177 (permalink) |
|
Ja is ook een nederlandse winkel alleen een engelse betiteling verder is dat gewoon een nederlandse winkel ik heb alles bij hobma elst of bij Quarel modelbouw dus nederlands |
| | |
| | #178 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Kijk eens aan, maar heb je dat per internet besteld dan? Ik bedoelde eigenlijk met het vorige bericht: Als je zelf langs gaat bij zo'n winkel kan je toch meteen je vragen stellen? Als het niet al te druk is krijg je altijd wel info en suggesties. deze is toch ook niet zover bij jou uit de buurt?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #179 (permalink) |
|
Nee ik heb per telefoon besteld, doe ik altijd vindt ik fijner, en ik betaal altijd pas als het er is en nee die winkel is niet verweg nee net als hobma elst, als het goedt is moet hij volgende week binnen komen of over 3 weken maar weet ik nog niet |
| | |
| | #180 (permalink) |
|
Had ik al gelezen. Ik zal morgen zelf eens informeren naar de tweede twinstick die ik in bestelling heb staan. Hoorde in Amersfoort dat die een beetje "op" zijn op dit moment. Heb twee twinsticks bedacht voor in mijn zender. Deze extra wordt voor mijn eigen roer en voor het roer van een losse bak. Dan kan ik die zelf sturen als een ander sleept.(is bak zonder motor)
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |