![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2007 Leeftijd: 52
|
Er is een mooi boek over de verhaal van de Marie Celeste geschreven, in het echt een zeilschip met die naam werd nl ooit in goede staat op volle zee aangetroffen, echter zonder opvarenden. zie wikipedia) Het was een spookschip geworden en men is er nooit achtergekomen wat er gebeurt is! Ik denk dat Myren dat nog eens dunnetjes over gaat doen...een verslag zonder foto's...geheel in stijl van de oorspronkelijke M.C. Zet hem op Myren, gewoon geen foto's! grt Hawser Laatst gewijzigd door hawser; 9 februari 2010 om 20:53 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009 Locatie: millingen aan de rijn Leeftijd: 16
|
ja weet ik ze beweren dat het komt door de giftige gassen die ze aan boord hadden en met de ruige zee dat een vat kapot is gegaan dat ze met een sloep met een touw er aan van boord zijn gegaan maar dat dat touw geknapt was ,,maar ja ik heb nu bijna alle spanten gelijmt aleen de rest nog en dan kan ik de romp gaan maken
|
| | |
| | #36 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 16 maart 2007 Locatie: Vlaardingen Leeftijd: 56
|
Hoi Myren, Ik ben wel benieuwd naar je foto's ! Als je niet weet hoe je ze moet plaatsen, kijk even op de volgende link http://www.modelbouwforum.nl/forums/...lle-leden.html m.v.g. Brandaris |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
ik ben er geweest heb ook het schip van stephan goed bekeken leuk ding verder nog wat gespeelt met een graafmachine die er stond en me model vrachtwgen rijbewiojs gehaalt |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Banned Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Krijgen jullie tegenwoordiig zo les op school ??????? Ik heb helemaal geen school gehad (oorlog) Maar schrijf dan toch nog wel wat beter als jij hoor Het is bedroevend met de jeugd van tegenwoordig mvg Frederik | |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
o dat was op de beurs in goes kon je halen bij een of ander stukje bij de rc modellen kon je dat doen maar ik bedoel de rijbewijs |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Elburg Leeftijd: 20
|
Je laptop traag? Je typt scheef? Zacht uitgedrukt zeker......? Frederik heeft gelijk.. En zoals meerdere zeggen, gooi in ieder geval je tekst door een spellingcontrole. Anders kan je net zo goed niet posten, als mensen een tekst moeten ontcijferen zullen ze het niet eens lezen. Wanneer komen die foto's?
__________________ De beste redders staan aan wal. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |